From my B-day, 2 U


eu

eusiradu

friends1

friends2

friends3

With love, Alexandra! :*

11 comentarii (+add yours?)

  1. Bogdan Barbieru
    dec. 02, 2008 @ 09:18:44

    cu sau fara love, iti spun sincer la multi ani, cu scuzele de rigoare pentru intarziere. bine mie cand sarbatoresc niste ierni prefer sa mi se spuna in loc de LMA un „Sa stea timpul in loc” sau „ia uite ce tanar esti”. asta pentru ca „succesurile” lui fata basescu eu inca nu le am. am doar un sertar plin cu diplome si atat.
    unde sau ce vrei?
    lumea mea, america mea, e mica, cu o populatie mica, insa asta e un semn ca inca se mai poate, iar acest stil adoptat creeaza si multe avantaje, dar si dezavantaje, pt ca sunt multi care se tem de adevar, de asumarea responsabilitatii, toata viata lor cauta sustinerea in altii care sa-si asume vina pentru lucruri care le-a facut aceste persoane. asa precum fosta mea logodnica … „vechea EA” … chiar daca uneori mi se face dor …

  2. raduborcea
    dec. 02, 2008 @ 14:57:57

    oameni de oameni, ce sa ne mai ascundem atata dupe degetel:))

  3. bogdan barbieru, viitor deputat de Mizil, momentan jurnalist
    dec. 03, 2008 @ 12:14:48

    care deget bai porcea ? daca nu stii despre ce-i vorba dute acasa si te culca

  4. Alexandra
    dec. 03, 2008 @ 13:42:23

    Vezi ca Radu e cel mai bun prieten al meu. Si daca nu stii despre ce vorbeste, shut up!

  5. D.S
    dec. 03, 2008 @ 16:33:14

    Cristoase ce ochi are Radu!

    Daca as fi gay direct pe el as fi sarit :)) De ce mama dracului nu sunteti impreuna ? Ce-ti trebuie altceva la un baiat ? Hmm ? Pretentioasa de Ardeal ce esti :))

  6. bogdan barbieru, viitor deputat de Mizil, momentan jurnalist
    dec. 04, 2008 @ 07:25:16

    daca imi spui, alexandra, diamant fara moarte, si despre modul in care i-am facut altar o sa pot sa iti raspund la coment. insa, totusi, in ce mod i-am facut altar? Daca te referi la faptul ca tinut enorm la ea, atunci da, i-am facut un altar, insa pagina e veche.
    si stii cum e : „nu o iubeam pentru ca ar fi frumoasa, ci era frumoasa pentru ca o iubeam”
    ps: nu te supara, dar nu stiam la ce anume se refera cu degetelul 🙂
    si apropo stii de ce iubesc libertatea si sunt cu adevarat liber? pentru ca nu ma tem sa iubesc ceea ce va muri

  7. Alexandra
    dec. 04, 2008 @ 07:32:46

    @Bogdan: Nu ma supar, inca :)) j/k
    Ma gandeam ca pagina e mai veche si nu te acuz deloc pentru faptul ca o iubeai/ iubesti atat de mult. Constatam doar ca i-ai dedicat o foarte mare parte din viata ta… Nimic rau in asta, atata timp cat poti sa iti vezi, in paralel, si de viata ta 😉
    @Dorin: Ti-am mai explicat ca Radu e cel mai bun prieten al meu. Acum fa si tu calculele singur 😀

  8. D.S
    dec. 04, 2008 @ 15:33:31

    Aaaaaa, m-am prins…

    Niciodata nu am „simtit” din timp astfel de lucruri :))

  9. Johnny Bravo
    dec. 05, 2008 @ 15:30:22

    Am si eu o intrbare, a iesit domnul Bogdan Barbierescu deputat de Mizil? Haaaaaaaaa, ce praf. Cand s-a apucat de amenintat si-a scris si viitoarele posibile functii. Pai asa ameninti tu poporu’ mai tinere? Ma scuzati. Asa amenintati dumneavoastra poporul domnule viitor deputat, actual jurnalist alias carpa-n c*r?

  10. Trackback: MΞDIA NIGHT - Balul Bobocilor din FJSC » Primii 3 jurnalisti cu care ai bea o bere
  11. Andy
    dec. 07, 2008 @ 20:40:44

    Bai si am zis saptamana trecuta ca ma opresc sa-ti zic „La multi ani” …. evident ca n-am facut-o :)) deh .. nu sunt „micutul porc” degeaba :)) la multi ani ardeleanco! 🙂

Lasă un comentariu