Principle no 33. Ask someone if you aren’t sure.


IMG_20131119_011136

Sunt pe ultima suta de metri. Peste o saptamana voi putea spune ca oficial am depasit primul sfert de secol din viata🙂

Ca sa raspund cerintelor venite din partea prietenilor, voi continua sa scriu si in romana. La fel a fost si cand m-am apucat de scris in engleza. Dar ca sa incerc sa multumesc ambele parti, cu riscul de rigoare asumat, voi scrie in ambele limbi, asa cum voi simti, cu unele insertii plurilingvistice. Celor care nu suporta romgleza le cer scuze, fara a incerca sa ii multumesc si pe ei.

A inceput perioada aia in care sunt intrebata Ce vrei de ziua ta? Stiu ca am colegi draguti si atenti, ca intotdeauna, si ma astept, intr-adevar, sa primesc un cadou frumos din partea lor vinerea viitoare. Stiu ca timpul e scurt si ca le-ar fi greu sa-mi gaseasca o garsoniera pana atunci, dar cine stie cum se poate intampla vreo minune?! Anul trecut stiam foarte bine ce vreau, si am si primit: un ceas, un parfum, felicitari, flori, o petrecere in club, o adunare acasa, etcetera. Anul asta habar n-am. Stiu ca de ziua ta ar trebui sa-ti doresti lucruri pe care in mod normal nu te-ai agita prea tare sa ti le iei; primesti lucruri pe care poate n-ai da tu singur banii, si ti-ar placea sa le primesti de la altii. De data asta am inceput sa ma gandesc la ce am mai mare nevoie, am inceput sa fiu mai pragmatica, sa gasesc echivalentele placerilor in lucrurile practice. Asa ca, dragii mei, nu o sa va cer sa nu-mi daruiti nimic, ca stiu ca oricum o sa o faceti, si adevarul e ca mi-ar placea sa primesc cadouri si acum.🙂

Subiectul asta mi-a ridicat cateva semne de intrebare, pe care nici eu nu sunt sigura cum sa le adresez. Am citit si pe la horoscop (da, mai urmaresc si asta, pe astrologyzone.com) ca in perioada asta e bine sa-mi setez asteptarile si dorintele pentru my coming birthday year. Voi face si asta, dar timpu-i cam scurt. Sunt curioasa ce isi doresc oamenii pentru viitorul lor, in afara de sanatate si mai multi bani… Tu ce-ti doresti de ziua ta? Dar de Craciun?

Lasă un răspuns

