Counting down the days


Ei bine, nevoita fiind sa iau o pauza de internet si sa fac o cura de messenger, toata saptamana am clacat. N-am avut net, ca astia-de-la-net au pile la Cel de Sus, si cum ploua sau bate vantul, cum pica si stimabilul net… si bineinteles ca nici nu mai revine, decat cu interventii serioase la Curtea de Apel.

Oricum, scuzata fiindu-mi absenta, anunt ca probabil din nou ma voi retrage de pe „piata”. Nu de alta, dar mai sunt doua zile pana la implinirea a 21 de ani de cand mama m-a nascut. Si voi fi putin ocupata, ca deh, azi chef la cabana, maine chef prin crama ( si am facut si rima, ca sa-si spuna parerea si poeta din mine😛 )

Am primit deja si cadouri frumoase… unul ar fi faptul ca, asa cum spuneam in postul despre fratele meu, va tin la curent (pentru cine se mai intreaba cum decurg treburile). In urma unor analize facute in Italia, la Genova, medicii au concluzionat: il vor opera in vara, in iunie mai exact, pentru ca procesul de recuperare va dura ceva timp si trebuie sa-si vada si copilul de scoala; asta in ideea in care, in Romania, medicii spuneau ca nu au cum sa-l opereze si ca nu exista vreo forma de tratament- cel putin nu la noi. Mai multe despre asta voi putea sa afirm atunci cand se va intoarce mama, ca stiti cum se pierd informatii relevante printr-o convorbire telefonica. Oricum, aventura a fost una de rememorat, caci ai mei au pierdut avionul sambata, cand trebuiau sa plece, l-au luat pe ala de duminica, un drum de aproximativ 260 de km intre Fagaras si Otopeni- Bucuresti l-au facut in 7 ore… ca deh, a fost prima zi in care a nins si bineinteles ca nimeni nu era pregatit. Aventura si stres, dar am scos zilele alea adrenalina din mine😛

Anyway, the main point is ca eu nu voi fi pe aici zilele urmatoare, decat asa, poate, invizibila, sa verific mailuri sa eventual sa respund comentariilor, deci sa nu va suparati pe mine,ca ma straduiesc🙂 Au avut loc si alte evenimente frumoase pe parcurs ce am lipsit, dar va dati seama ca nu obisnuiesc sa dau chiar tot din casa. Va las intre timp cu piesa mea preferata din ultimii doi ani, cu care i-am exasperat pe toti acum doua veri si al carei videoclip l-am cautat de am capiat de atunci si iaca-ta ca l-am gasit, proaspat si cald.😉

Va pupa mama! Numa’ bine!

Rihanna feat. Justin Timberlake- Rehab

3 comentarii (+add yours?)

  1. Bogdan Barbieru
    Noi 28, 2008 @ 15:43:56

    hei, chiar ca esti sexy, dar pt ca is un gentil din fire si sa nu para hartuire itit spun sincer ai un zambet superb😀
    sper ca ne mai bloguim
    apropo, eu sunt pinguinul …
    iar sorycik respectiva era pui … cand a crescut a devenit sobolan si vierme … ar cam trebui strivita pt ca sunt daunatori scoietatii si stii suferinta poate capata accente idioate uneori, eu am scapat de aceste accente pt k nu le-am avut

  2. Bogdan Barbieru
    Noi 28, 2008 @ 15:48:24

    “unde este, moarte, biruinta? Unde este spinul tau?”

    Adanc zbuciumat de durere, de sentimente ciudate, ce nu pot sa le definesc. Da …, cam asa as fi inceput sa-ti scriu de ti-as fi scris in urma cu 4-5 ani. Dar n-am avut curaj, cred. Sau n-am stiut ce sa iti spun. Nu stiu … nu prea am idee de ce nu ti-am mai scris …

    5 ani si ceva. De cand ai ales sau ti-a fost dat sa fii dincolo de nori, sa fii o stea printre stele asa cum ti-ai dorit. N-am mai dat pe la al tau mormant din februarie. Nu am mai vorbit cu tine de atunci. Stii, poate parea absurd, dar uneori am impresia ca tu chiar ma auzi si mai vezi cand vorbesc cu sau despre tine. Ce fraier … am fost ca nu ti-am spus ce-I in mine. Stii din februarie pana acum s-au schimbat multe …suntem bine cu toti, doar ca inca traim in speranta ca intr-o zi ne vom revedea … asta cred ca pentru inca ne lipsesti … mie enorm.

    Azi ai fi avut si tu … 23 de ani …, poate sotie, poate si copil …

    Cum ti-am zis, p-aci si bune, si frumoase, si lacrimi intristate. In ultima vreme, mai rar zambete … Marius s-a intors in tara, Dennis s-a casatorit in vara lui ’08, verisoara ta s-a ingajat, in cele din urma, ca director executiv si in curand va avea un bebel, Mary s-a intors la ai ei – nici ea n-a prea avut noroc in dragoste, “Scarface” a ajuns la “fier” dupa ce a caftit un politist, iar Varu’: in continuare acelasi calm procuror. Cam astea au loc pe-aici. Ah! … Eu? M-am despartit de Alexandra si oarecum incep sa ma bucur, dar n-am apucat sa ii spun de ce nu i-am daruit niciodata trandafiri rosii din sutele de trandafiri ce i-am dat, cu Andra am dat-o rau in bara …, deci, acum sunt solo, “suflet far’depereche” …
    As vrea sa te intreb ce e pe acolo, pe sus … dar stiu ca nu o sa raspunzi. Poate e ceva prostec, dar uneori te simt … iti mai amintesti …?…

    Ea era Ceamaifrumoasa
    Eu am fost celmainebun
    Si astazi iata cum apun:
    Suflet sange spaima joasa –
    Ea era Ceamaifrumoasa

    Eu am fost Celmainebun
    In genunchi rugam o piatra
    Inima-mi murea curata
    Si-astazi iata cum apun –
    Eu am fost Celmainebun

    Iata astazi cum apun –
    Cine o sa-mi mai planga oare
    Ochi caprui de cer odoare
    Peste mine lin rasun’ –
    Iata astazi cum apun

    Suflet sange spaima joasa
    m-au purtat prin cer prin iad
    si-acum clipele ma scad
    sange spaima joasa –
    ea era Ceamai frumoasa

    PS: O sa vin sa iti mai aduc niste trandafiri rosii … stiu ca iti placea tare mult … Eu mai stau pe aici si-apoi vin sa te vad.
    De la o vreme drumurile duc spre cimitire tot mai des …

    pagina in memoriam de pe poet-detinut-curvar.tk
    ma dau si eu mare

  3. Estrella
    Noi 30, 2008 @ 12:03:24

    Ma bucur ca totul va fi bine pt fratele tau, multa putere si pana atunci🙂

Lasă un răspuns

