Lansare Max-ima


Ultimul eveniment la care am participat s-a intamplat joi seara, de fapt noaptea, in Club Fratelli din capitala. Lansarea noii reviste Max ( „noii” in Romania) a fost un bun prilej de socializare si petrecere. Nu am sa enumar personalitatile care s-au afisat pe acolo, insa va spun ca au fost. Ne-am fotografiat de cand am intrat de ma simteam mai ceva ca pe Red Carpet la Cannes😛 si am primit cocktail-uri si aperitive delicioase. Am facut cunostinta unii cu altii, am impartit idei si impresii si am plecat de acolo cu un gust bun. Radu e vinovat pentru prezenta mea la petrecere, deoarece e redactor la Max, asa ca pe el sa dati vina ca m-am simtit bine. Tot el va posta si niste poze de la petrecere ca sa va aratam cat de bine s-au simtit unii😛

Cred ca asta a fost un cadou frumos de Mos Nicolae😉 Alt cadou frumos de la Moshu’ a fost adevarul partial. Mai bine mai tarziu decat niciodata!

Imi pare totusi nespus de rau ca nu am reusit sa ajung la teatru cu Eugen. Chiar voiam sa merg, insa traficul din Bucuresti m-a determinat sa fiu in intarziere. Imi cer scuze pentru impolitetea necesara de care am dat dovada si ii multumesc pentru superbul buchet de trandafiri pe care l-am primit chiar si asa, fara sa ajung unde trebuia la timp.🙂

La multi ani, Nicolae si Nicoleta!

Lasă un răspuns

