Dorinte


Am primit leapsha de la Adelix si am promis ca o onorez, desi e cam greu sa realizez care ar fi acele 3 dorinte pe care as vrea sa le vad indeplinite…

Prima si cea mai complicata ar fi ca vreau sa nu fiu singura de Craciun, pentru ca eu sunt ca iepurii si mor de singuratate; dar Pestishorul poate sa stea linistit, pentru ca o sa fiu cu prieteni din Bucuresti in 24 si 25, iar pe 26 voi fi cu ai mei acasa (sau, ma rog, o parte din ei)…

Apoi, la dorinta nr 2 as putea spune ca imi doresc sa vina tata acasa, in Romania si sa ne vedem de Sarbatori; dar si aici poate sa stea Pestishorul  linistit, ca nu va veni… are treaba. Dar poate ma ajuta la vara 😉

La dorinta nr 3 imi doresc ca toate visele mele sa se indeplineasca; sa ajung sa lucrez acolo unde imi doresc, sa fiu asa cum am fost si pana acum (cu defecte si calitati), sa ma mai maturizez emotional macar inca putin, sa fiu eu pentru tine, cu tine, acel „tu” care poti sa ma meriti…

In speranta ca am acoperit  toate categoriile, dau leapsa mai departe Ioanei , Roxanei , lui Noni , lui Sky-Hunter si lui Radu

Inainte sa dau „publish”, sa va aduc la cunostina inca ceva, din partea lui Bezdomny :

Leapsa mea are doua componente:

1. Formulati trei dorinte pentru pestisorul in cauza, in situatia in care il prindeti. Fara bancuri, ca le stiu si eu probabil (- ca si restul lumii D )

2. Gasiti o singura rezolvare pentru toate cele trei dorinte, pentru a ajuta pestisorul.

Regulile pestisorului:
a. eu pot sa rezolv orice dorinta, dar imi rezerv dreptul de a refuza sa rezolv o dorinta (e.g. daca cineva isi doreste sa ma mai prinda odata)
b. sunt lenes: intotdeauna merg pe varianta cu efort minim
c. dorintele afecteaza in mod direct doar pe cel care m-a prins. el nu are dreptul sa-mi ceara sa moara capra vecinului, in speta.
d. ma intereseaza de ce vrea omul ce vrea. Din motive statistice ;)

9 comentarii (+add yours?)

  1. Dorin Spoaller
    nov. 26, 2007 @ 13:13:15

    In Romania nu se practica renumitul „catch and release” asa ca nu cred in pestisorul fermecat :)) cine il prinde , cu siguranta nu ii da drumul . In plus , daca are ghinionul sa fie prins de o persoana mai „bronzata” ajunge hrana pentru copii :))

  2. roxanik
    nov. 26, 2007 @ 14:59:43

    Am luat la cunostinta.:D Imi fac timp sa prind si eu un pestisor auriu(si sa-i si dau drumul dupa ce ii spun dorintele mele).Iti doresc sa se indeplineasca dorintele.

  3. deroude
    nov. 27, 2007 @ 08:51:08

    Well, ma declar pe deplin nemultumit de dorintele tale 😀 – prima e singura realizabila: cea de-a doua este impotriva regulii c) iar cea de-a treia contrazice regula a).
    In plus, avea si pestisorul dorinta sa-i spui cum le poate indeplini pe toate trei cu o singura rezolvare, plus sa-i spui de ce ti-ai dorit ce ti-ai dorit.

    Suparat,
    Pestishorul

  4. Alexandra Solomon
    nov. 27, 2007 @ 20:02:49

    @dorinspoaller: esti invitat sa dai curs lepshei 😛
    @deroude: cam ai dreaptate… dar e mai simplu pentru pestisor sa-i zic atat… 😉

  5. Sky-Hunter
    nov. 29, 2007 @ 09:22:33

    M-am intristat cand am citit: „Vreau sa vina tata acasa” … la dracu, acum nu mai sunt in stare sa scriu nimic.

  6. Sky-Hunter
    nov. 30, 2007 @ 12:52:10

    azi e o alta zii … si pot sa raspund:

    1. Mi-as dorii in primul rand sa fiu un om mai bun pe zii ce trece.
    2. Mi-as dorii sa-mi raspund la orice intrebare.
    3. Mi-as dorii ca si tu sa fii un om mai bun.

  7. Scorpius
    dec. 05, 2007 @ 13:41:45

  8. Trackback: Visuri, dorinte, nevoi « You must not know ’bout me
  9. Kit
    dec. 16, 2007 @ 18:30:10

    Dorintele mele\
    Sa am un catel (cea mai mare dorinta a mea)
    Sa am o casa
    Sa fim eu si familia mea fericiti si sanatosi\

Lasă un comentariu