Lume multa…


… oameni putini (revenind la o mai veche zicala de-ale mele)…

M-am mutat in casa noua si frumoasa. Azi. Si ma simt bine.

Tot azi, la munca; am urmarit cateva secvente din primele filme facute de Televiziunea Romana- primele videoclipuri, primul Festival de la Mamaia, cutremurul din ’77, revolutia din ’89. Era sa-mi dea lacrimile. Superb! Nu m-am gandit niciodata cata munca se depunea mai demult, nu m-am gandit niciodata cat de talentati erau oamenii mai demult si nu m-am gandit niciodata ce inseamna sa fii cu adevarat perseverent. Voi lua aminte!

Tot azi, pe strada; mi-a venit sa plang cand am vazut la metrou la Victoriei un copil handicpat, insotit de tatal care il linistea si ii spunea ca va fi bine. Nici nu am indraznit sa ma uit ce scria pe placuta de la gatul copilului. As fi izbucnit in plans. Am intins mana: 2 lei azi, maine sigur vor fi 3…

Ieri, in Kristal; bal, lume, boboci, studenti. Muzica frumoasa de la Suie Paparude si DJ super in persoana lui Tom Novy. Nu am vrut, dar am reusit sa atrag privirile si interesul a nu mai putin de 6 baieti care au incercat prin fel de mijloace sa plece cu mine acasa; cu toate ca mi-am ars dressul si eram foarte obosita, dupa o zi ca toate cele. No way, guys, but 10x…

5 comentarii (+add yours?)

  1. dorinspoaller
    Noi 27, 2007 @ 22:03:13

    Bucura-te ca nu a fost invers : tu sa vrei sa pleci acasa cu 6 baieti deodata :)) . In „dorinte” spuneai ca nu vrei sa te prinda Craciunul singura , iar acum refuzi 6 baieti . Esti foate pretentioasa sau foarte satula de vrajelile ieftine ale generatiilor postrevolutionare ?

  2. Eminescu
    Noi 28, 2007 @ 06:50:36

    Eminescu poezii

    Hai sa nu mai fim copii .

  3. raduborcea
    Noi 28, 2007 @ 07:23:12

    dorinspoaller pai de unde sti ca nu o asteapta cineva acasa!?!:P

  4. Dorin Spoaller
    Noi 28, 2007 @ 11:32:36

    @RaduBorcea
    daca o asteapta , atunci My Bad😀

  5. adelix
    Noi 28, 2007 @ 16:26:07

    Culmea si eu m-am mutat in alta casa.Alta casa din alt oras,alta tara.Da,am innebunit,am 3 case.:-j

    Cred ca esti super entuziasmata cu aranjatul camerei.:P

Lasă un răspuns

