Replici de agatat


… in functie de zodii.

M-am amuzat asa putin cand am citit replicile astea. Nu se putea sa ma amuz numai de una singura, asa ca… here we go:

Berbec

„M-ai pus pe jar. Poti sa ma racoresti cu o stropitoare?”

Taur

„Am simtit nevoia sa vin sa vorbesc cu tine. Am o slabiciune pentru tot ce e dulce.”

Gemeni

„Nu ma simt prea bine. Singurul remediu este sa vorbesc cu tine.”

Rac

„Poti sa-mi imprumuti telefonul? Trebuie s-o sun pe mama sa-i spun ca mi-am gasit jumatatea.”

Leu

„E cald aici sau e din cauza ta?”

Fecioara

„Poti sa-mi dai primul ajutor? Mi s-a oprit inima cand te-am vazut.”

Balanta

„Daca as planta un trandafir de fiecare data cand ma gandesc la tine, acum as avea o gradina.”

Scorpion

„La mine sau la tine?”

Sagetator

„Scriu o lucrare despre minunile lumii. Poti sa-mi dai un interviu?”

Capricorn

„Frumusetea ta e genetica sau ai contribuit si tu cu ceva?”

Varsator

„Wow, esti hot! Tu trebuie sa fii de vina pentru incalzirea globala.”

Pesti

„Frumusetea ta exterioara se reflecta si in interior?”

sursa: cosmopolitan.ro

7 comentarii (+add yours?)

  1. Traquilitas
    Mai 07, 2010 @ 14:43:19

    Leul ar zice „“E cald aici sau e din cauza MEA?” :))

  2. Cuvinte Vulgare
    Mai 17, 2010 @ 14:15:18

    Sunt jalnice replicile astea :))

  3. Alexandra
    Mai 17, 2010 @ 17:07:10

    Asta-i si ideea. Nu-s neaparat jalnice, sunt amuzante, tocmai pt ca nu le pune nimeni in aplicare, presupun :))

  4. Cuvinte Vulgare
    Mai 17, 2010 @ 19:00:21

    Nu aş folosi nici o replică de aici😆

  5. Maria Magdalena
    Mai 21, 2010 @ 10:31:31

    Foarte amuzante replicile acestea, dar nu cred ca sunt puse in aplicare:) Intrati pe link-ul: http://www.wildpussy.ro

  6. aure
    Noi 03, 2010 @ 23:26:15

    funny!

  7. acril noir
    Dec 04, 2010 @ 00:26:42

    i love the way u write, i will segure boockmark it!

Lasă un răspuns

