Eu insuti.


Ti-as descrie toate melodiile de pe lumea asta ca si cand mi-ar fi fost dedicate. Ti-as povesti cate-n luna si-n stele despre toate visele mele. Ti-as da idei despre cine sunt. Despre ce sunt ai scrie un roman intreg. Dar mai ales despre cum sunt ai canta intr-una.

Nu incerc sa-ti schimb alegerile. Cred ca fiecare alegere facuta in viata asta ( caci, desigur, in alta nu stiu sau nu-mi aduc aminte cum e) afecteaza oamenii din jurul tau. Inclusiv tu esti tinta alegerilor tale. Sunt momente in care ai vrea sa nu ai decat o singura optiune. Sa nu ai de unde alege. Sa-ti fie simplu, sa spui ca nu ai avut de ales.

Eu intotdeuna am functionat conform principiului Sa nu regreti niciodata nimic din ce ai facut. Tocmai de asta, sa nu faci niciodata nimic din ce ai putea regreta. Respira mai bine inainte de a lua o decizie care te va schimba pentru totdeuna, pentru ca nu vei mai putea intoarce niciodata timpul inapoi, nu vei mai putea recupera ce ai piedut. Niciodata. Si cand iti dai seama ca ai pierdut ceva- nu ca ti-a fost furat, sau ai fost pacalit, sau altceva… nu- constientizezi ca nu mai ai cum sa recuperezi acel lucru. In cazul in care va reintra in posesia ta, va fi desigur, acel lucru care nu a mai fost al tau pentru o vreme, ceea ce i-a adus schimbari. Si iti dai seama ca e altceva, nu acel ceva de care erai tu legat. Valoarea lucrurilor si oamenilor din viata ta le-o dai chiar tu. Ei singuri aleg daca accepta sau nu valoarile pe care tu le-ai dat.

Sa nu te minti pe tine ca daca nu mai poti schimba un lucru, alegerea e cea mai buna. Mai cred ca nu exista notiunile de corect si gresit. Cred ca sunt doar notiuni… de alegere. ( am spus asta de mai multe ori, ca si cand as vrea sa ma autosugestionez🙂 ). Alege sa-ti fie bine si acum, si dupa ce alegerea a fost facuta. Alege sa pastrezi tot ce-ti face bine si nu rau, alege sa renunti la vicii si slabiciuni in favoarea lucrurilor care sunt pentru totdeauna. Alege calitatea, nu cantitatea. Alege ce vrei tu, numai alege! Caci, altfel, vor alege ceilalti pentru tine, in defavoarea ta.

Aleg sa aleg eu! Aleg sa pastrez acest suflet curat si albul imaculat dinauntru. Aleg sa-mi fie bine aici, unde sunt acum. Exact in scaunul asta. Pentru ca mai tarziu, s-ar putea ca acest scaun sa fie ocupat de altcineva, si sa nu mai pot sa ma simt eu bine acolo, ci altcineva.

Am ales: diamantele sunt pentru totdeauna!🙂

6 comentarii (+add yours?)

  1. shutzu
    Mar 22, 2010 @ 00:05:38

    „Sunt momente in care ai vrea sa nu ai decat o singura optiune. Sa nu ai de unde alege.” si as mai completa sunt momente in care ai vrea sa iti fie indepartate celalte „alegeri”, sa iti fie parca luate cu mana, sa nu iti mai doresti nimik altceva decat ceea ce ai, si cred k atunci ar fi cel mai simplu si mai linistitor pt sufletul tau.

    „Si cand iti dai seama ca ai pierdut ceva- nu ca ti-a fost furat, sau ai fost pacalit, sau altceva… nu- constientizezi ca nu mai ai cum sa recuperezi acel lucru.” nu cred k e vorba de pierdut ceva poate doar o sa vezi k ceea ce ai ales nu a fost neaparat cum ti-ai dorit!😦

    „Alege sa-ti fie bine si acum, si dupa ce alegerea a fost facuta” – nu cred k poti sti de la bun inceput cu se vor desfasura lucrurile dupa alegerile facute.

    De ce sa alegi calitatea si nu cantitatea? mi se pare optinune pentru oamenii care se multumesc cu putin. de ce sa nu iti doresti „cantitate de buna calitate”

    Si iar depinde de oameni dc aleg ei sau altii pt ei, nu cred k e general valabil.

    Decat neajunsuri sau suparari dese mai bine alegi necunoscutul k nu te kinuie la fel.

  2. Alexandra
    Mar 22, 2010 @ 00:13:10

    Inteleg ca nu ai fost niciodata multumit de alegerea facuta. ( si nici macar facuta de tine…)
    Si oricum, necunoscutul te multumeste pentru moment. Pentru sanatatea ta mentala, e bine sa ai niste proiectii la care sa te astepti in viitor.
    Ma rog, sunt eu doar prea mult.
    Pentru ca ne cunoastem cat de cat, imi permit sa-ti spun ca te contrazici un pic singur in idei.
    Cred, totusi, ca nu vorbim despre acelasi lucru.
    Nu are rost sa incerci sa justifici o concluzie la care eu am ajuns demult.
    P.S.: Good night and good luck!
    ( I hope you got what you want.)

  3. SorinPLATON
    Mar 31, 2010 @ 22:48:08

  4. Traquilitas
    Apr 15, 2010 @ 19:50:17

    Imi place mult cum scrii…si ce scrii. Iar post-ul asta mi-a mers la suflet🙂
    Am dat intamplator peste blogul tau, dar o sa mai trec pe aici. As pune si un link catre tine pe blogul meu (cel mic, dar in crestere🙂 ), daca e ok.

  5. Alexandra
    Apr 15, 2010 @ 21:07:14

    Multumesc pentru feedback-ul pozitiv.🙂
    Sigur ca poti sa pui link catre blog-ul meu, mi-ar face placere.
    Te mai astept pe aici si cu alte comentarii, numai ca trebuie sa-mi mai gasesc si eu timpul sa mai scriu, ca deja am si uitat cum se face :))
    Spor la lucru cu scrisul si tie! Cu siguranta ne vom intre- vizita😉

  6. Traquilitas
    Apr 18, 2010 @ 23:43:54

    🙂
    Eh, scrisul e ca….mersul pe bicicleta (ca sa nu facem alte comparatii)🙂

Lasă un răspuns

