Dragul meu, (II)


Iti scriu din nou…

 Nu vreau sa stiu, cred… Dintre atatea… Cat de frumos ar fi fost…

Stii tu, zambetul acela al meu, pe care numai tu il vedeai dimineata… stii tu privirea aceea jucausa pe care ti-o aratam numai tie… stii tu toate ritualurile alea ale mele… Observ ca nu m-ai cunoscut niciodata…

It’s just a little bit of history repeating…. Si eu m-am cam saturat de asta… Stiu ce vreau. Stii ce vrei?

Nu-ti spun mai multe, doar ca-mi pare rau. Si asta e tot ce mai primesti de la mine. Iti multumesc!

O semnez si o dau anonima.

P.S.: I love you. Pacat ca viata bate filmul. ( asta e pentru noi, pentru ziua noastra, apreciez sinceritatea…)

6 comentarii (+add yours?)

  1. ciprian
    Mar 19, 2010 @ 23:26:02

    cand totul se repeta ar fi normal sa putem schimba ceva in asa fel incat de data asta sa fie bine…cand istoria se repeta e ca si cum am primi o a doua sansa…putem sa pastram in noua poveste in care sunt eu si ea,ceea ce a fost frumos si sa stergem ceea ce am facut eu rau si astfel ea sa nu mai planga cand se gandeste la NOI…nu asta ar fi solutia in povestea oricui?

  2. C
    Mar 21, 2010 @ 13:17:52

    Si asa de curiozitate cam de cine ar fi vorba? Asta daca nu sunt prea indiscret🙂

  3. Alexandra
    Mar 21, 2010 @ 13:24:10

    Aici esti indiscret. In particular pot sa-ti spun🙂

  4. C
    Apr 02, 2010 @ 13:06:16

    Pai atunci spune-mi, doar imi cunosti adresa de mail🙂

  5. gaby
    Iun 02, 2010 @ 23:29:25

    foarte tare nu ma asteptam gasesc o persoana sa scrie atatea lucruri interesante si frumoase …..felicitari pt toata munca depusa .sarumana

  6. Alexandra
    Iun 05, 2010 @ 20:04:18

    Gaby, ma bucur ca-ti place🙂 Si multumesc! Sper sa mai citesti si in continuare…🙂
    Zi faina!

Lasă un răspuns

