Hai sa scriem


 Se spune despre oamenii care scriu ca sunt mai fericiti. Isi exprima emotiile si trairile prin scris. Le externalizeaza, le impartasesc ( ca si cand ar fi la biserica) si le lasa sa iasa la suprafata; pe cand cei care nu le prea au cu scrisul, sau pur si simplu nu scriu ca nu fac ei asta din principiu, pastreaza acele ganduri si sentimente in interiorul lor, fara ca ele sa fie consumate in vreun fel.

De multe ori, scriind idei, intaresc idei. Mie si altora. Nu neaprat pentru ca as putea sa fiu luata drept spirit avangardist, ci pentru ca recitind ce scriu, sau fiind de acord cu ce scriu, multi isi imprima ideile pe retina. Pe retina mintii, daca pot sa spun asa. In general, imi place sa scriu. De asta o fac. Mai rar decat as fi vrut. Dar intru intr-o lume numai de mine stiuta, si asta-i secretul suprem pe care-l detin. Mai am si altele, dar astealalte sunt ascunse de ochiul lumii. Si de gura ei. De asta-mi plac sporturile extreme.

Hai sa ne scriem. Propun sa facem din scrisul de mana o arta si din trimisul scrisorilor in locul telefoanelor un trend. Ca si-asa ne plac cuvintele si expresiile imprumutate. Hai sa imprumutam din romantismul scrisului si din curiozitatea de a deschide o pagina, un mail, o scrisoare, o ce vrei tu, scrisa. Sa spunem lucrurilor pe numele pe care noi le alegem, sa ii facem pe toti sa ne citeasca dupa ce le scriem, si apoi sa incercam sa ne vorbim ca in scris. Paradoxal. Da, vorbeste-mi scriindu-mi si scrie-mi vorbindu-mi.🙂

Bafta!

2 comentarii (+add yours?)

  1. Allex
    Mar 09, 2010 @ 19:55:19

    Intr-adevar, scrisul te elibereaza si mai elimina din stres-ul acumulat zilnic. Nu trebuie neaparat sa ai un limbaj literar, elevat, pentru a scrie…cred ca e suficient sa te exprimi decent, corect gramatical si pe intelesul tuturor. Cel putin asa imi place sa cred ca fac eu :))

  2. Alexandra
    Mar 09, 2010 @ 22:18:29

    Sunt de acord cu tine, Alex!😉

Lasă un răspuns

