Imi vine sa cant


Sunt, de fel, mai habauca. Sunt multi-talentata si polivalenta. Ca Sala. Sala Polivalenta. Desigur, pictez, cant, dansez, scriu, sunt o artista desavarsita. Cu toate astea, am badge-ul de organizator.

Lasand monologul deoparte, a trecut timpul foarte repede si la fel si ideile mele despre lumea in care traiesc si pe care o descriu in cuvinte topite de realitatea viselor pe care incerc sa le indeplinesc. Alaturi de voi toti. Scriu acum numai ca sa-mi dau seama ca nu am uitat cum se face. Dar si asta e ca sexul; pardon! ca mersul pe bicicleta ( vorba Ioanei). O data ce te-ai apucat, nu mai poti sa uiti cum se face, chiar daca trece o lunga perioada in care nu practici…

Asadar, revin. M-am dat lovita, ocupata. am si fost. Stii tu vorba aia: „totu-i bine cand se termina. Punct.” Doamne-ti multumim ca a trecut si Eurovisionul de anul asta. Al nostru, finala nationala. Ne mai auzim in mai, de la Oslo.

Va pupa Ale! XoXo

Pictez cu lac colorat unchiile; cant de una singura, prin casa sau pe unde ma apuca; de fapt nu dansez, asta e mersul meu si scriu despre orice, oricand. Cu toate astea, nu am badge de artist.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Sky
    Mar 08, 2010 @ 12:52:31

    Sexul este instinctual spre deosebire de scris (care tine de exercitiu)🙂

    Ma bucur pentru Paul Seling fiindca e talentata, sper doar sa aleaga o piesa cat mai potrivita fiindca are sanse sa impresioneze.

    P.S. Imi place blogul tau, l-ai mai colorat un pic.

  2. Alexandra
    Mar 09, 2010 @ 22:17:55

    @Sky: Iti multumesc!
    In legatura cu Paula, piesa care ne va reprezenta la Oslo va fi tot „Playing with fire”.🙂 Toate bune!

Lasă un răspuns

