Ciocolata, ciocolata, ciocolata


In viata ai nevoie de trei lucruri: ciocolata, ciocolata…. si… ciocolata!

Conform experientei mele de viata extrem de vaste (:P), sentimentele pot fi si sunt cumparate. Da, si iubirea pentru bani tot o forma de iubire e. Oricum, nici mai demult nu-i judecam pe altii prin prisma propriilor mele valori, dar ma mai mananca undeva cateodata sa le zic drept in fata cate ceva acelora care si-ar vinde si parintii pentru bani multi ( multi e relativ aici).

 Acum ca tot se apropie aceasta asa-zisa sarbatoare evident imprumutata de la altii ( ca doar am mai scris despte asta si anul trecut, si acum doi ani si cred ca si acum trei) am dedus ca o analiza a sentimentelor nu strica. Nu voi face un amalgam de nascociri de sentimente inutile, si ma refer strict la iubire. Si nici nu voi analiza toate modalitatile de a iubi, ci doar pe acelea care-mi sunt cunoscute mie. Caci multe dintre ele inca-mi sunt straine iar pe altele le-am uitat.

Am spus candva ca traim un basm si asta ne ocupa tot timpul. Exista- nu-i asa?- povesti de iubire rupte parca din scenariile filmelor mai romantice decat romantismul in sine. Exista iubirea aceea perfecta, strasnica, imposibil de distrus. Exista suflete pereche! DA, sigur! si-ar raspunde multi, poate doar daca traiesti in basme. Si nu suntem cu totii de acord ca traim in basme? Tu ce preferi? Ce varianta de poveste preferi altfel? Vrei sa fii tu cel/ cea iubit/a mai mult sau sa iubesti mai mult? Pentru ca intotdeauna unul va iubi mai mult decat celalalt, chiar daca nu cred ca exista vreun mecanism de masurat iubirea. Vrei sa stii ca cel mai mult iubesti la cealalta persoana banii pe care ii are cont si masina din garaj sau felul lui/ ei de a fi si frumusetea care-ti zambeste dimineata? Vrei sa stii ca-ti dedici o parte a vietii tale cuiva care in ochii tai vede doar excursia din Dubai sau cuiva care vede in tine viitorul stralucitor al unei familii implinite? Toate sunt notiuni de alegere. 

Ce as putea sa aleg? Sa-l las pe celalalt sa ma iubeasca mai mult decat pot eu sa o fac pentru el? Ce ma fac daca iubirea mea e limitata si am consumat deja doza? Cum sa fac: sa renunt la iubirea altcuiva doar de dragul de a spera in iubirea vietii mele care sigur va trece pe langa mine pe strada in timp ce eu voi fi de mana cu altcineva? Daca acest cineva e tot ceea ce am putut sa vreau vreodata si e intruchiparea tuturor printilor din povestile in care traiesc dar il las sa plece sau il fac sa plece pentru ca mi se pare mie atfel? Iarasi, notiuni de alegere, intrebari pe care le aud mereu. Un lucru pot sa spun sigur: ca nu am de unde sa stiu niciun raspuns la vreuna dintre intrebarile astea. Si chiar daca as fi avut raspunsul, nu as fi putut sa-l spun cu voce tare. Din simplul motiv ca pana nu te lovesti cu capul de tavan, nu stii ca-i acolo. Stiu doar ca iubesc sa fiu iubita. Si iubesc sa iubesc. Si ma streseaza la maxim ziua de 14 februarie, dar o voi petrece frumos. O vom petrece. Trecem noi cumva si de asta. Stiu ca am nevoie doar de trei lucruri!😀

De Sfantul Valentin va doresc sa iubiti cu patos, sa aveti curaj sa declarati sentimentele deschis si sa nu uitati ca Pamantul inca se invarte… Sa priviti cu ochii larg deschisi mesajul din privirea celuilalt, sa va tineti de mana ca si cand o mare tornada ar urma sa va desparta, sa va sarutati cu ochii inchisi ca sa vedeti cu ochii mintii, sa va spuneti cuvinte dulci fara sa faceti diabet si sa ramaneti cu picioarele pe pamant in timp ce ajungeti in Nirvana cu gandirea.

In timpul asta voi incerca sa nu mai stranut intr-una ( ca fac alergie de la atatea inimoare, fluturasi, floricele, inimioare- da, am mai spus- si toate celelalte) si sa impart bucata mea de ciocolata cu cine trebuie. Bafta!😉

P.S.:

3 comentarii (+add yours?)

  1. ;)
    Feb 11, 2010 @ 20:28:05

    primul!

  2. laura
    Feb 13, 2010 @ 18:51:16

    mda, ai zis bine ce ai zis si ai punctat fix ce trebuie.

  3. someone
    Feb 15, 2010 @ 14:01:18

    iubirea?!e ca jocul la loterie…dar cu alte cuvinte,e frumos sa iubesti.cel mai frumos!

Lasă un răspuns

