You’re far too kind


Apreciez, sa stii! 

Sunt extrem de incantata sa anunt ca mi s-a dublat ( triplat adica, pardon) numarul vizitatorilor pe blog. Sunt si mai fericita sa constat ca prietenii ( nu chiar toti, unii dintre ei), imi promoveaza site-ul. Si eu care credeam, ca el, ca si mine, suntem praf si pulbere. Ei bine, de aici deduc ca va cam place ce am scris in ultima vreme si asta nu face altceva decat sa ma motiveze sa scriu si mai mult, si mai bine. Sau nu va place, ceea ce va determina sa ma vizitati ca sa-mi aduceti injurii si sa faceti misto. Anyway…:D

Multumesc Ioana, pentru aprecieri, Izabela, pentru promovare, Alex, pentru sustinere, cititori, pentru vizite si comentatori, pentru feedback. E foarte important pentru mine sa dezvolt pasiunea asta, pentru ca, in mod oficial, la anul pe vremea asta vreau sa dau autografe pe coperta primei carti publicate de mine.

Cine spune ca nu ne putem urmari visele? Avem nevoie de doar de curaj! Voi face pasul cel mare… spre capitala… curand.

To be continued!

 P.S.: Campania pe care am initiat-o cu Ioana pe Facebook ne-a adus satisfactii. Din toti prietenii ( adica cei pe care ii si cunoastem), in doar doua zile am adunat mai mult de zece care si-au schimbat pozele de profil. Campania suna in felul urmator: Sfideaza iarna! Schimba-ti poza de profil cu una din timpul verii, de pe plaja, cu soare si caldura si fa-i in ciuda iernii! Sa fie vara! Vara am spus! Campania continua. Cine e dornic sa se alature, e bine-venit. Nu trebuie sa ai neaparat cont de Facebook. Acceptam si recruti veniti pe mess sau Hi5, dar care sa mentioneze de ce si-au schimbat poza si sa-i atraga si pe altii. Mai mult, nu am dat niciun mass si nu am incercat sa persuadam pe nimeni. A fost o mini-campanie de relatii publice care a plecat dintr-o joaca. Cine stie cati altii si-au schimbat pozografiile intru cinstirea campaniei asteia? Noi n-am avut de unde sa aflam inca. Ei bine, „gramada cere varf”! Haideti sa sfidam iarna si gerul! Va pupa Ale!

Bafta!

Lasă un răspuns

