Ai grija ce-ti doresti


… ca s-ar putea sa se indeplineasca…

Stii cum e cand iti doresti ceva atat de mult incat intr-un fel sau altul chiar ajungi sa primesti acel lucru. Intotdeauna e valabil. Am patit-o. Chiar aseara. Atat de mult mi-am dorit un telefon nou, incat cel vechi mi-a fost furat. Acum, fie ca vreau, fie ca nu, chiar trebuie sa imi iau un nou telefon. Sau, ma rog, sa-l primesc. Daca vrea cineva sa faca un pustiu de bine, sa stiti ca vreau Nokia 6760 Slide. De fapt, orice alt telefon e bine primit. Multumesc!

Ma mai gandeam ca poate asta e un pret pe care l-am platit pentru ceva ce am facut in trecut. Dar nu cred… Totusi, pentru orice eventualitate, daca se pune, sa stii ca-mi pare rau pentru orice neplacere cauzata sau prejudiciu adus vreunei persoane sau alteia. Desi am tot platit eu la viata mea, pana si pentru greselile altora, probabil ca va trebui sa astept momentul in care mi se vor plati si mie toate „datoriile”🙂

So… as I told you earlier…. ajungem sa primim ce ne dorim. De ce? Pentru ca toate gandurile noastre se transforma in materie ( more or less). Dar de cele mai multe ori, inconstient, sau fara sa observam in acel moment, primim varianta fizica a dorintei noastre. Stii cum e, am mai zis-o: inainte ca monitorul de pe care citesti tu acum sa existe, cineva s-a GANDIT la existenta acestuia. Asadar, ca e acum, ca e mai tarziu ( depinde de viteza de propagare in univers a energiei pe care mintea ta o concepe referitor la dorinta ta), ceea ce ai tu acum in gand sub forma de as vrea, mi-ar placea, mi-as dori, voi avea, voi face, asa va fi:… se va indeplini la un moment dat. Bine, poti sa-mi spui si ca visez cai verzi pe pereti, da’ uite ce am patit pana acum; si eu, si tu, toti. Cele mai periculoase sunt insa dorintele latente; dar si cele care ii vizeaza pe altii, si, pe deasupra, nu sunt tocmai ortodoxe. Asadar, cu ceva exercitiu, vom putea ajunge sa ne auto-controlam gandurile, pentru ca acestea sa lucreze in favoarea noastra. Acum ar trebui sa fac si eu acelasi lucru, deoarece constat ca gandul meu nu a luat in considerare toate datele dorintei, si in loc sa ma ajute sa primesc un telefon nou, fara sa-mi aduca alte prejudicii, imi va aduce unul, dar cu pretul altuia. Totusi, it’s fair enough, as zice eu, pagubita, pentru ca totul are un pret ( cel putin pe lumea asta; pe cealalta inca nu am ajuns, dar cand voi face escala acolo, va anunt). Oricum, te avertizez totusi, e foarte greu sa-ti controlezi gandurile. Ai nevoie de mult exercitiu si de multa experienta… Eu inca nu le am.

Bafta!

1 comentariu (+add yours?)

  1. Sky
    Ian 17, 2010 @ 14:05:58

    deci recomand cu incredere sa te alaturi posesorilor de iPhone😀

    este pe departe cel mai bun telefon.

Lasă un răspuns

