Punct si de la capat(ul) lumii


La multi ani! La multi ani pentru toata lumea, la multi ani pentru toti cei carora nu le-am raspuns prin mesaje si asa mai departe! Sa aveti un 2010 mai bun decat bun si mai fericit decat fericit! Si asta presupune sa va indepliniti toate dorintele!

Eu stiu cum e sa ai asa un an. 2010 va fi un  fel de continuarea lui 2009, doar ca o iau de la capat(ul) lumii. Aseara am visat ca voiam sa plec in Canada, doar ca nu reuseam sa gasesc terminalul de la care pleca avionul; aveam de facut doua escale, una in Londra si una in State, in Lousiana, si apoi urma destinatia finala: Montreal. M-am trezit fara sa reusesc sa urc in avion, nu-l mai gaseam, si deja trebuia sa fii plecat. Ce vrea sa insemne asta?

Am avut parte de un sfarsit de 2009 extraordinar si un inceput de 2010 fabulos. Voiam schimbare si am avut-o. Nu pe deplin, dar urmeaza faptele urmatoare ( sic!). Urmeaza sa-mi restabilizez cariera si traiectoria, sa ma mut sau nu inapoi in Bucuresti, dar urmez pasi mici si siguri ( baby-steps). Cu toate astea, sunt putin ratacita in spiritul vacantei care pare ca nu mi s-a terminat, astept sa vina iarasi capitala la munte, astept iarasi sa merg acasa sa incerc sa ma mobilizez, dar parca nu mai am rabdare sa o fac over and over again… E a tzashpea mia oara cand incerc sa ma reorientez. Deja stiu pe de rost ce ar trebui sa fac, dar parca vreau sa-mi schimb regulile, si prioritatile, si metodele. Sunt convinsa ca-mi voi gasi echilibrul. Daca nu-l gasesc eu, mi-l gasesti tu, si tot o sa-l am cumva😛

N-am facut bilant pe 2009, n-am facut plan pe 2010. Inainte de toate trebuie sa-mi stabilesc obiectivul. Apoi telul. Apoi planul si actiunile pe termen lung, apoi cele de zi cu zi. Asadar, dupa ce-mi constientizez visul si cam pe unde vreau sa ajung, voi fi in stare sa concep un plan bine pus la punct. Abia astept! Recunosc ca mi-e foarte greu sa-mi dau seama unde vreau sa ajung, ca ma pierd in detalii, ca vreau sa fac detoate, ca vreau sa ajung in mai multe locuri deodata, ca n-am un ideal de cariera si ca mi-ar placea sa fiu si o Carrie Bradshaw, si o Mihaela Radulescu, si o Teo Trandafir, si o Oprah, si o Elizabeth Gilbert. Jesus, calmati-ma!

Asa ca anul asta va cer ajutorul: chemati-ma sa-mi dati vreo doua palme ca sa-mi revin, spuneti-mi ce rol mi se potriveste mai bine, dati-mi indicii si sfaturi. Eu voi urma ce-mi dicteaza inima, voi asculta de eu, ma voi indruma spre calea cea buna a fetelor rele si-mi voi deschide mintea si inima ca nicicand pana acum. Voi avea un succes fantastic, voi dansa printre dorinte si indeplinirea lor, voi marturisi ganduri si sentimente si voi vizualiza idealul pe care mi-l stabilesc incepand de azi. Nu de maine. Maine e intotdeauna mai tarziu decat azi, maine e deja o zi in care trebuie sa fac un alt pas, care nu-l poate sari pe cel de azi. Asa ca tineti-mi pumnii si incurajati-ma. Am nevoie de toata lumea! Si multumesc! Sa aveti si voi un an asa cum vi-l imaginati!

5 comentarii (+add yours?)

  1. Alexa
    Ian 05, 2010 @ 16:54:56

    Mult noroc in 2010!! Iti citesc blogu` de ceva vreme si cred ca…merti „putin mai mult” noroc🙂

    Un an plin de bucurii si impliniri!

  2. Alexandra
    Ian 06, 2010 @ 18:51:55

    Iubitzel…iarta-ma, sunt plina de subiectivism si superficialitate, dar nu vreu sa te intorci la Bucuresti!! :(( Da, clar, iti vreau tot binele din lume, chiar daca asta inseamana (re)orientarea sper alte locuri, dar mi se pune un nod in gat numai la gandul ca ar putea (re)exista aceasta posibilitate.
    Lasand la o parte excesul de disperare de mai sus, sunt sigura ca vei ajunge acolo unde iti doresti si primul lucru ca fi sa „spargem” toti banutii din primul tau salariu😛 in cel mai mare mall din Buc. ca stiu ca meritam amandoua si ca ne dorim mult asta.

    Pupa Ale pe ea. Dor mi-e di tini, fata!

  3. Alexandra
    Ian 07, 2010 @ 15:57:48

    @Alexa: Sar’na! Ma bucur ca-mi citesti aberatiile intelectuale si sper ca-ti place.😀 Multumesc pt gandurile bune! numai bine! ( ne cunaostem si personal?)
    @Fataaaaa: hai fata ca maine vin inapoi. Apai cine stie de unde-o sari iepuru’si cum ma invart de raman tot pe la Bv sau imi gasesc un job de fac naveta o data la trei zile intre Buc si Bv.😀 Mi-ar placea, sa stii. Da’sa-mi dea si masina =)) Ti ppuuuupp!

  4. Alexa
    Ian 11, 2010 @ 12:31:47

    Buna…again :d

    ca sa iti raspund la intrebare….nu ne cunoastem personal…intamplator am descoperit blogul tau acum ceva vreme (un an cred) si mi-a placut ce am „vazut”🙂
    O saptamana placuta iti doresc!

  5. Alexandra
    Ian 12, 2010 @ 12:38:46

    😀 Sar’na! Ma bucur ca-ti place!
    O saptamana faina si tie!😉

Lasă un răspuns

