De Craciun…


… va doresc sa aveti parte numai de lucruri frumoase!

 Chiar daca eu nu sunt in X-mas mood zilele astea, sunt convinsa ca totul are sa fie bine. Pentru ca sunt extrem de agitata si in vacanta asta am mai multe de facut decat atunci cand nu sunt libera, imi doresc pentru voi sa fiti la fel de linistiti, haiosi, plimbareti si frumosi si de Sarbatorile astea. Haideti, no, faceti si voi un efort😀 Mda, sunt nebuna si nu-mi mai trece. Din pacate, anul asta am trecut pe langa febra cumparaturilor si agitatia de rigoare ca rapidul prin halta de la Huhushashtii din Deal. Asadar, dati-mi doua palme sa-mi revin si sa ma simt ca de Craciun, ca altfel o sa-mi para rau ca a trecut si eu nu am facut pe Craciunitza😛 Intr-un efort disperat de a face totusi ceva, am reusit sa iau astazi doua cadouri, pentru bunicii mei dragi si scumpi. Restul s-au ales cu felicitari, urale, mesaje sau maxim telefoane. ( Maxim am spus!) Vor urma, evident, si alte cadouri, dar am zis eu ca-i mai ineteresant sa le primeasca dupa anul nou, ca sa o tina asa tot anul, nu? Atunci cand nu te astepti la o surpriza placuta, si o primesti, devine mai intensa si apreciata😉 Va spun eu, ca stiu cum e! 

Surpriza mea de anul asta asteapta inca nedesfacuta. Probabil ca asa ca orice surpriza care se respecta, va fi desfacuta dupa anul nou. Totusi, de ce e asa de frumos Craciunul asta? Pentru ca putem sa savuram un vin fiert, un cozonacel facut de buni, o aroma de portocala si scortisoara alaturi de cei care chiar conteaza. Acum, toata lumea e alaturi de cei dragi, toti au venit acasa ca sa-si petreaca timpul cu persoanele importante din vietile lor si ce-i mai frumos decat sa stam toti adunati in jurul unui brad fermecator, cu globuri si fundite rosii, sa desfacem cadourile sau sa ascultam acorduri de colinde sau de muzica relaxanta? Haideti, ca e intr-adevar frumos! Sarbatori fericite, dragii mei! Nu uitati sa le oferiti persoanelor iubite ce e mai de pret: o imbratisare, un sarut si cadoul cel mai valoros- prezenta si aprecierea voastra, urmate de un mare Te iubesc!

 Numai bine va doresc!

3 comentarii (+add yours?)

  1. Ioana Tanase
    Dec 24, 2009 @ 19:20:14

    Sarbatori frumoase taaaare! Pupam

  2. ayandari
    Dec 30, 2009 @ 16:47:07

    Un an nou fericit si multa sanatate atat tie cat si celor dragi tie !

  3. Ionut
    Ian 05, 2010 @ 00:50:25

    iloveadrenaline.wordpress.com
    te-am pus la blogroll, esti foarte true! GEN😀

Lasă un răspuns

