Ok, unread me!


Noi nu suntem normale, noi nu suntem normale, ura Lelita mea, noi nu suntem normale!

Sper ca nu voi fi nevoita sa explic asta de fiecare data cand cineva nu intelege ce comunic prin scris. I can do words, you know?!🙂 De obicei, cand scriu pe blog chestii care par mai degraba personale decat referitoare la lumea larga, sa stii ca nu sunt tocmai asa. Am mai spus eu: aparentele insala. Deci, e bine de stiut ca, irefutabil, tot ceea ce scriu e acumulat din experientele de viata ale cunoscutelor/ ilor mei, ale prietenelor/ ilor, si prea putin din ale mele. Ce pare prea personal, nu e. Ca nu sunt nebuna sa te las sa ma citesti chiar asa de usor, what the f*ck? E adevarat ca privesc lucrurile subiectiv, si ca daca scriu un top 20 al lucrurilor care-mi plac si care nu, inseamna ca asa gandesc intr-adevar. Asadar, nu cumpara totul la pretul la care se vinde ( chiar daca-i criza)😉

Oricum nu sunt normala. Aseara, intr-un fel de exces de temperamernt, m-am hotarat ca voi merge la Buc sa-mi fac tatuaj. Nu singura, ci cu cealalta nebuna cu acelasi prenume. Ne-am hotarat de vreo saptamana, sau mai bine, dar ma rog… Ne-am gandit noi ca daca tot suntem fete mari, ne-ar placea sa ne facem tatuaje in locuri in care numai noi si cine mai vrem noi le-ar putea vedea. Si nici macar nu sunt de alea definitive, ci pe o durata de 8 ani. Asa ca nu o sa apuce ala micu’ sa intrebe Mami, da’ tu ce ai acolo si eu de ce nu am? Ca sa-ti dai seama cat de rau ne debiteaza capu’, iaca vreo cateva idei de tatuaje: coada de soricel, dinti de iepure, scrumiera cu mucuri de tigara in ea, colac de WC, panza de paianjen, bucatica de branza cu mucegai, buze, urechi de caprioara, mustati de pisica, coada de purcel, ciob de sticla, capusa, paduche de catel si altele. Nu mai stiu cate exemple am mai dat, dar imi amintesc ca am ras de ne-am cocosat. Vorba ei: am fost craci de ras😀

Ca sa nu credeti ca-s fata rea, da’ buna, I take it back: Unfuck it! ( nu-mi apartine repilca, ci e preluata din regionalismul unfuck you!) =))

1 comentariu (+add yours?)

  1. Alexandra
    Ian 04, 2010 @ 15:45:23

    Mergem? Cand mergem sa ne facem tatuaj? Cand? Cand? Cand?
    Pana una alta, o sa-mi mai vina niste idei, si poate ne trezim cu vreo coada de parsh sub burtica, in dreapta, jos… :p

Lasă un răspuns

