Things That Make ME Happy!


Fericirea e ca un fluture care, atunci cand este urmarit, nu poate fi atins niciodata, dar care, daca stai nemiscat, s-ar putea aseza pe tine.

Dragostea ma face sa ma simt sexy si lucrurile simple ma fac fericita. Printre care urmatoarele:

1. Fluturii ( mai ales cele doua pandantive atarnate de lantisoare- aur si argint- pe care le-am primit de ziua mea);

2. Produsele de make-up ( cele pe care le-am primit tot de ziua mea si cele pe care mi le-am achizitionat eu);

3. Cafeaua de dimineata ( cu lapte si scortisoara, copyright Manu);

4. Zambetele oamenilor ( mai ales cand le primesti fara motiv, doar pur si simplu);

5. Ai mei ( pentru ca-i am si pentru ca m-au facut :P);

6. Distractiile din weekenduri ( cu cei mai faini prieteni);

7. Cartile pe care le-am citit sau le citesc sau le voi citi.

8. Muzica buna, in opinia mea, pe care o ascult  (cand am chef, unde am chef si cu cine am chef);

9. Iubirea (oferita, primita, dar mai ales reciproca😉 );

10.  Puterea sufleteasca si vointa pe care le regasesc in oameni ( apropiati mie sau nu);

11. Comediile, filmele bune, filmele noi;

12. Baia cu spuma de la sfarsitul unei zile lungi si pline;

13. Crema de corp si gelul de dus ( mai ales cu miros de ciocolata sau scortisoara);

14. Mirosul din camera mea ( a mar si scortisoara);

15. Condusul ( a oricarei masini, oricand si pe oriunde);

16. Locurile noi, proaspat descoperite, sau locurile vechi redescoperite;

17. Leganatul;

18. Scrisul ( pe blog sau nu);

19. Fotografiile ( cu mine, fara mine, despre mine, pentru mine);

20. Dorinta/ pasiunea/ focul.

21. Pantofii ( de orice fel: sandale, cizme, flip-flops, adidasi, botine, ghete, pantofi cu toc, balerini);

22. Hainele ( care ma avantajeaza si care nu sunt „uniforma”);

23. Accesoriile ( de atarnat la urechi, gat, maini, degete sau de pus in casa);

24. Soarele ( mai ales vara, la strand);

25. Inotul, patinatul, fitnessul ( orice sport cred);

26. Statul cu picioarele in sus, de obicei sprijinite de perete;

27. Manichiura ingrijita si frumoasa;

28. Puppies ( nu puppy eyes)😛 ;

29. Fericirea celor din jur;

30. Calatoriile ( in lumea reala sau in cea a viselor, caci un om fara vise e un om care nu traieste deloc).

O sa-ti cumpar un fluture, o sa-i pun lesa si o sa ti-l dau sa te plimbi cu el. (Luci)

10 comentarii (+add yours?)

  1. Alexandra
    Dec 15, 2009 @ 18:26:39

    Saru’ mana! Stii ce ma gandeam, ca dupa ce am scris post-ul, mi-au mai venit in minte cel putin 10 lucruri pe care le-as fi putut aminti. Si sunt sigura ca am sa mai gasesc pna diseara😀

  2. Alina
    Dec 17, 2009 @ 14:33:03

    Mirosul de mar si scortisoara deschide drumul sarbatorilor. Sa ne bucuram, deci, ca la tine e tot timpul sarbatoare?!🙂

  3. Alexandra
    Dec 17, 2009 @ 15:17:15

    Daaaa, aproape tot timpul e sarbatoare!😀

  4. ayandari
    Dec 18, 2009 @ 12:53:53

    superb, acum inainte de Sarbatiri singurul sentiment ce ar trebui sa ne anime este fericirea! Sarbatori freicite atat tie cat si celor dragi !

  5. ayandari
    Dec 18, 2009 @ 12:55:13

    Sarbatori* si fericite* dar scriu cu o singura mana, caci cu cealalta ma lupt cu Guguluful ce tasteaza si el.Scuze pentru greseli!

  6. Alexandra
    Dec 18, 2009 @ 12:57:42

    🙂 Sarut mana! Nu-i nicio problema, oricine mai greseste!😀
    Sarbatori tare- tare fericite si voua! Va pup!

  7. Ioana Tanase
    Dec 21, 2009 @ 01:21:19

    Bai, spune-i si tu lu manu sa se sinchiseasca sa mai dea si el cate un telefon, macar asa, de craciun.😀

  8. Ioana Tanase
    Dec 21, 2009 @ 01:23:02

    si ce crema cu scortisoara ai? ca mor daca nu imi gasesc in urmatoarele doua zile

  9. Alexandra
    Dec 21, 2009 @ 19:15:38

    Am sa-i transmit! E prin Bv, poate reusesc sa ma vad cu el la o cafea.🙂 Tu ce mai combini?
    Nu am acum crema cu scortisoara, dar cred ca as putea sa-mi fac. Pe la Avon era una parca, nici nu mai stiu. Dar cu ciocolata stii si tu, ca ai avut unt de corp de ala smecher😉 Pupu!

  10. Trackback: Hello world! « ioana81

Lasă un răspuns

