Buna ziua! Aici Romanesti, Bucuria.


Ca la noi, la nimeni. Sau, chiar daca nu-s eu prea la curent cu ce se intampla in alte tari la alegeri, imi sustin afirmatia conform careia Romania e tara tuturor posibilitatilor. Asta e un articol de opinie si comentariu, deci e subiectiv.

Obiectivismul n-are nicio putere asupra politicului in tara noastra. Pana la urma mi-am exercitat dreptul de vot si am pus stampila acolo unde trebuia, in opinia mea. N-am sa zic unde sau de ce, unii dintre ai mei stiu, dar ramane la latitudinea mea sa decid ce vreau si mai ales pe cine la carma tarii. Cu toate astea, suntem o tara de tristeti si frustrari asimilate si exprimate in nenumarate feluri, in special prin alegeri negandite. Si aici nu e vorba numai de politica. Cine intelege, pricepe.😛 M-am cam sictirit sa vad/ aud cum se numara sau nu voturile, si mai ales cum decide Diaspora soarta romanilor din tara lor.

Ma enerveaza si atat faptul ca decid romanii care nu mai traiesc in Romania soarta celor care au ramas aici sa stinga becul. Mda, dar asta e doar parerea mea, corecta sau nu. Chiar daca iesea Geoana, chiar daca ramane Basescu, tot nu mi se pare corect ca niste voturi adunate de prin strainatate sa rastoarne situatia. De fapt, nu e tocmai rasturnata, scorul a fost destul de strans de la inceput; iar asta nu inseamna decat ca nu stim sa fim un popor unit nici in mileniul al treilea, caci optiunile sunt cam fifty-fifty. Asadar, in urmatorii ani vor exista aprximativ 50,37% de romani care-si vor blestema sau nu alegerea, si 49,67% de compatrioti care-i vor acuza pe ceilalti de nebunastarea lor. Nu se vor schimba prea multe, dar nici nu vor ramane toate asa. Si nici aici nu vorbesc numai de politica.

Ori ca ne schimbam optiunile peste noapte, ori ca facem alegeri bune sau nu, viata, ca si politica, ramane o prostituata. Nu neaparat in sensul rau, ca in unele locuri prostitutia e chiar legala. Asadar, cand ne mintim ca suntem atotstiutori sau cand credem ca gandirea noastra e invariabil corecta, e ca si cand unii ar spune despre mine ca sunt o curva. Ceea ce, normal, nu are cum sa fie adevarat, decat in opinia unora. Si autoironia e intentionata. Iar eu am de unde sa stiu asta, caci sunt jurnalizda. Iar Antena 3 va fi, cica, suspendata. Mai vedem noi… Quod erat demonstratum.

 

Culmea prostitutiei (politice): sa te culci noaptea cu un presedinte si sa te trezesti dimineata cu un altul.

4 comentarii (+add yours?)

  1. evir11
    Dec 08, 2009 @ 17:13:44

    Culmea politicii… romanesti: Te culci Presedinte si te trezesti… Prostanac!

  2. evir11
    Dec 08, 2009 @ 17:15:04

    Mda…

  3. Bogdan
    Dec 16, 2009 @ 20:50:25

    „voting is always between a giant douche and a turd sandwich”
    Bine-i facut episodul asta din South Park.

  4. evir11
    Dec 18, 2009 @ 17:41:09

    chiar ca e asa…

Lasă un răspuns

