REtro, as in Old School


Aseara la masa aveam un milion de ganduri de asernut online. Astazi nu pot sa le scriu pe toate.
Nu sunt o traditionalista, dar imi plac traditiile. Chair daca nu vreau sa le pastrez, sau chiar daca le-as apgrada, as prefera sa mai pastrez cate ceva din farmecul lor. Si aseara am facut cumva o intoarcere in trecut, la Retro Party in Tequilla. Mi-a luat mult pana am ajuns si eu pe acolo, desi e extrem de lejer de mers, mai ales daca stai in Brasov, asa cum fac eu. Am ras de m-am cocosat impreuna cu prietenii mei ( unii dintre ei, ca nu aveau cum sa fie toti prezenti) si am dansat pe Candy ( Nu-mi face rau), Hi-Q ( Cat te iubeam), N&D ( Vino inapoi) si altele o gramada. Am fost si ceruta de sotie, si am acceptat, mi-a dat si inelul, care era tot al meu de fapt, si uite-asa am stat pana dimineata la 4, ca unii dintre noi au uitat ca vinerea e inca zi de munca. Pozografii nu aici, da’ pun pe FB.

Eram cumva indignata ca, asa cum spunea si Alexandra, suntem un popor de resemnati; ca imi venea sa rad si sa plang in acelasi timp cand auzeam discursurile lui Geoana si Basescu de la confruntarea de aseara, ca nu-mi venea sa cred cat de prosti ne considera oamenii politici, ca, asa cum stiam oricum, politica-i o curva, si deci, trebuie sa o f**i, ca degeaba ne ridicam sa ne spunem parerea vreo doi-trei, ca tot ne resemnam ( nu-i asa?!) si mergem la vot sa ne exprimam optiunea sau preferam sa stam acasa, ceea ce oricum nu schimba cu nimic datele problemei, ca din doi rai nu are cum sa iasa unu’ bun. Eu sunt indignata, auzi, dar nu vreau sa intru mai in amanunt , caci sunt apolitica si pluripartidista. Asadar, ma mai gandesc daca merg duminica la vot sau daca ma odihnesc mai mult si vin apoi in Brasov sa vad cum se aprind beculetele de sarbatori, care se aprind de sambata….

Milioanele de idei despre REtro s-au epuizat pe parcurs ce am scris asta, ca, pe langa ca merge foarte rau internetu’ asta mobil de la Portocalii, si modemu’ de la (Dis)Conecting Pipal face pe jmekeru, mai am de impachetat vreo doua chestii si apoi de iesit cu cineva la o cafea, ca diseara trebuie sa ajung in trei localitati diferite, dinspre Brasov la Sibiu, si deja azi e maine ( numai maine nu-i poimaine si uite-asa….)
Hai, va pupa fata, ca am uitat ce voiam sa zic :))

5 comentarii (+add yours?)

  1. henry
    Dec 05, 2009 @ 02:23:11

    hello alexandra:D,long time no see!
    ..tequilla zici..joi..si eu am fost:D:D:D:D..dar nu am stat pana la 4..3 jum asa..ca aveam cursuri..:>..stundent model..:>:D..!
    Vad ca te prinde brasovu..am avut dreptate..stiu eu ce stiu:D..!
    ..daca tot mergi cand aprind astia bradu,,fa niste poze..sa vada lumea ce ‘mos este;;)..!
    P.S. f bn ca nu te;ai casatorit! ca tot mai sunt indragostit de tn:”>:D

  2. Alina
    Dec 05, 2009 @ 15:15:53

    Ale naibii beculete ca lumea vorbea ca se aprind sambata, adica astazi, pe la ora 18…si ca tot azi se da startul la „Brasov-oras de poveste” (sau ceva de genu’). Acum na, lumea vorbeste, poate nu-i asa…

  3. Alexandra
    Dec 05, 2009 @ 17:26:19

    Nu, nu, ca ai dreptate. Am auzit si eu ieri, dupa ce am scris postul asta, ca s-ar aprinde azi, dar pe la 17….
    Deci ma duc maine la vot ?!😦 Sau nu, gasesc altceva mai interesant de facut😉

  4. Alina
    Dec 05, 2009 @ 18:23:33

    Am/As merge la vot daca am/as stii ca intr-adevar se va schimba ceva…deci, parca suna mai bine o duminica dupa-masa/seara la patinoar sau la film sau la un ceai sau…:P :))

  5. Alexandra
    Dec 07, 2009 @ 13:15:02

    RRtro party ruleaza! Ca sa zic asa, am recuperat ziua ta de nume&nastere asa cum se cuvine. Te pupa mami!😉

Lasă un răspuns

