Multumesc


Mi-ar placea sa fiu mai modesta, dar de data asta nu am cum. Pentru ca pur si simplu🙂

Am primit o multime de felicitari si urari de bine azi. Am primit filmulete, versuri, urale de tot felul pe profilul de Facebook de la oameni pe care abia ii cunosc. Am primit mesaje de la cine ma asteptam mai putin si am primit telefoane pana si de la oamenii care au inceput sa-mi spuna La multi ani de acum doua zile. M-au sunat fostele colege din TVR sa-mi ureze numai bine si sa-mi spuna ca le e dor de mine si ca ma asteapta sa ma intorc la Bucuresti. M-a sunat Iulia, colega mea de apartament, sa-mi spuna ca ii e dor de mine pana si lui Puff (cateaua, pentru cine nu-si aminteste). Si nu ne-a luat mult sa plangem la telefon, dar a trebuit sa inchidem inainte sa radem una de cealalta. Mi-a povestit cum mi-a pastrat o camera in apartamentul cel nou si ca pana in martie am termen sa ma intorc, cum Puff se uita la poza cu mine si asteapta sa ma intorc sa ma joc cu ea, cum mai are inca doua brichete de la mine pastrate, cum e ciudat ca nu mai gaseste vreun pachet de tigari pe masa din bucatarie ca sa-si dea seama ca sunt acasa, cum nu mai are cu cine sa stea pana la doua noaptea sa facem cartofi prajiti si sa radem, cum nu mai are cine sa se planga ca are intalnire si nu stie cu ce sa se imbrace…. Doamne, cat de dor imi e! :((

Am uitat de viata mea de acolo, era asa de frumos cu Iulia, cu Puff, cu Stefan, cu toti oamenii mei din Bucuresti, dar in acelasi timp, de peste tot din tara. Am uitat cum ma fascina Bucurestiul prin simpla lui atingere, prin plimbarile prin parcuri si malluri, prin descoperirea de cluburi noi si baruri, prin piesele de teatru si opera la care abia visam cand eram mai mica. Am constatat ca am pierdut-o pe Alexandra pe drum, intre familie si necazuri, intre iubiri false si actori nepremiati. Am pierdut-o pentru ca a vrut sa se dedice altora, mai putin ei. Acum, ca a reusit sa-i repare pe restul, s-a imbolnavit. Dar promite ca-si va reveni in cel mai scurt timp posibil si o vom regasi cu totii pe EA. In adancul sufletului ei, niciodata nu s-a pierdut, dar avea nevoie de ceilalti care o iubesc sa ii deschida sufletul sa poata sa iasa…

Va multumesc din toata inima mea ca nu ma lasati sa ma pierd, ca fading away nu e valabil pentru mine si niciodata n-a fost, multumesc ca ma ingrijiti ca si cand as fi a voastra si ca nu m-ati uitat, ca ma pastrati vie pentru ceea ce sunt si pentru ceea ce v-am demonstrat ca pot sa fiu. Apreciez ca sunteti tot voi, cei care ati ramas pana acum langa mine si ca nu m-ati lasat sa ma pierd. Sunt norocoasa sa am alaturi de mine oameni ca voi. Abia astept sa ma fac bine si sa o trezesc la viata pe Alexandra. Cum care? The Alexandra😉

6 comentarii (+add yours?)

  1. ayandari
    Noi 30, 2009 @ 22:02:17

    La multi ani si multa sanatate, te-am citit tot timpul cat ma fost insarcinata si mi-ai bucurat sau intrsitat de multe ori clipele.Iti doresc tot binele din lume, acomodare usoara la Brasov si am sa te citesc la fel de des ca si pana acum !!
    vecina de la 2 din TS8😀, mamica unui baietel, Ayan.

  2. Alexandra
    Noi 30, 2009 @ 23:04:46

    Amira?
    Sper ca nu gresesc si ca tu esti…
    Sarut mana pentru urari! Ma bucur tare de tot ca citesti ce scriu! Sa va dea Domnul si voua numai sanatate si bine! Sa-ti traiasca frumusetea asta mica!😀

  3. ayandari
    Dec 01, 2009 @ 09:54:28

    eu sunt😀, saru’mana si eu pentru urari si vesnic am sa te citesc cu mare drag.O imbratisare calda de la mine & Ayan

  4. Alexandra
    Dec 01, 2009 @ 12:41:51

    Multumesc mult de tot! Ce draguta esti, chiar ma bucur ca ne mai „conversam” aici, cate putin. Sper sa ne revedem curand, cand mai trec prin Bucuresti si esti pe acolo. Gasesc o modalitate sa te anunt, eventual iti trimit un mail inainte😉
    Si eu va imbratisez cu drag pe amandoi si sa fiti sanatosi si fericiti! Va pup tare! Abia astept sa-l cunosc si pe Ayan, bombonelul asta micut! Pfiu, sa nu-l deochi, ca il vad in poza asta scump foc!😀

  5. ayandari
    Dec 01, 2009 @ 15:47:53

    il poti vedea aici mai mult http://ayandari.wordpress.com
    te asteptam cu mult drag !te-ai mutat definiti la Brasov?

  6. Alexandra
    Dec 01, 2009 @ 21:58:05

    Nu chiar definitiv, dar pentru o perioada destul de lunga….

Lasă un răspuns

