Draga mea,


fly_butterfly Stiu ca acum ti se pare incredibil ca nu esti in stare sa te arunci de la balcon, dar, pe langa faptul ca stai la parter si nici nu ai balcon, nu ai curajul sa o faci. Stiu ca acum nimic din ce ti-as spune nu va reusi sa te faca sa te simti mai putin obosita, mai putin sfarsita, mai putin deprimata. Stiu ca toate cuvintele cad greu la ora asta pentru tine, indiferent de cat de moi ar fi, ca patul cald ti se pare departe de raceala din sufletul tau. Stiu ca nu mai poti sa fii tot tu mereu, chiar daca in adancul sufletului tau ai ramas aceeasi. Inteleg ca nu poti concepe sa fii parasita de persoanele care te iubesc si pentru care, mai presus de orice, te-ai sacrifica. Si eu am iubit la un moment dat atat de mult incat as fi facut orice pentru persoana respectiva; daca mi-ar fi spus ca ii trebuie o inima noua ca sa supravietuiasca, i-as fi dat-o pe a mea, la propriu. Sunt mari cuvintele astea, dar atat de mici suntem noi… Uite-te cat de mare e lumea, uite-te la infinitatea Universului. Acum, chiar crezi ca suferinta ta e cea mai mare? Uite-te la prietenele tale, cele care te asteapta cu o cafea sau un ceai atunci cand ai nevoie de ele, uite-te la „echipa de deratizare” care te prinde tocmai cand aluneci pe marginea prapastiei. Uite-te la copiii care te-au invatat ce e puterea. Apoi reanalizeaza-te si vezi unde ai ajuns. Nu e momentul pentru bilanturi, nu e momentul sa te pierzi, dar e momentul perfect sa te regasesti printre lacrimile astea care par ca vin dintr-un izvor nesecat. Cateodata, si prea mult bine e un blestem, iar cand ajungi la o rascruce nu mai stii in ce directie sa mergi.

Stii ca nu esti singura, desi pe dinauntru esti goala, ai inteles ca ai parte de iubire, doar ca nu asa cum ai fi vrut-o tu. Stii ca oricand ai nevoie de ajutor ma gasesti aici si ca sunt prietena ta cea mai buna. Sunt si am fost mereu asa cum ti-ai dorit tu sa fiu, dar mai ales cand ai avut nevoie de mine. Dar, draga mea, daca nu vei continua sa fii tu, va trebui sa te parasesc, esti o incarcatura pe care nu pot sa o car mai departe, pentru ca ma incetinesti. Draga mea, te iubesc mai presus de orice si ai putea fi tot ceea ce am eu nevoie sa fii, dar trebuie sa te rog sa cobori. Calatoria asta e pentru mine. shhh

Cred ca te-ai gandit la un moment dat sa renunti la orice lucru material, nici cariera n-ai mai fi vrut sa ai, ai uitat ce e aia televiziune, PR, sau altceva, te-ai fi multumit sa fii si vanzatoare intr-un butic de antichitati sau de lenjerie intima. Te-ai gandit ca n-ar fi rau nici daca te-ai muta intr-un alt oras, daca ai schimba toata lumea din jurul tau. Ti-ai imaginat ca daca te culci cu vreun altul, vei face un fel de transfer de sentimente. Ai crezut ca daca scrii un roman despre povestea ta, ea se va termina.

Draga mea, iubeste-te pe tine asa cum ai vrea sa o faca ceilalti. Spera cat de mult poti tu si fii optimista, pentru ca tu esti cel mai important lucru pentru tine. Stii ca tot aici ma vei gasi cand vei avea nevoie de mine, pentru ca, de fapt, nu te voi parasi niciodata. Si sa mai stii de la mine ca pentru El intotdeauna va exista o Aceea: cea care ii inveseleste zilele numai prin sunetul rasului ei, cea care il linisteste intotdeauna si ii spune ca va fi bine, cea alaturi de care incep sa-i tremure genunchii de emotie atunci cand il ia in brate, cea alaturi de care ar uita de tot restul lumii. Fiecare barbat isi va aduce aminte de Aceea chiar si dupa zeci de ani, atunci cand e insurat, are copii si poate si nepoti, iar la un meci de fotbal sau sah isi mai aminteste… Auzi, Costele, mai stii tu cand mergeam eu cu Maria pe deal si uitam de noi, ne uitam la stele si ni se parea ca sunt toate ale noastre? Da… bai Costele, ce dor imi e de ea… Stiam ca ea e Aceea, dar n-am putut bai Costele sa o tin langa mine. Ce las am fost! Ea era bai Costele aia. Stiu ca tu vrei sa fii Aceea, dar fii sigura ca daca nu esti tu pentru el ceea ce ti-ai dori, inseamna ca nici el, de fapt, nu a fost niciodata El…

walking... Stiu ca nu te umplu cuvintele mele, stiu ca in ciuda tuturor oamenilor care sunt in jurul tau te simti tot singura si te intrebi cum e posibil, stiu ca intreaga lume ti se pare atat de rea si de frumoasa in acelasi timp, dar crezi ca nu vei mai apuca sa te bucuri de ea niciodata, ca toate melodiile au fost create parca special pentru tine si nu contenesti sa aculti versurile si sa le dai un nou inteles fiecaruia dintre ele… stiu totul, pentru ca si eu le-am simtit, la randu-mi. Dar stii ce? Nimic din toate astea nu mai conteaza. Mananca, roaga-te, iubeste. Accepta, invata si depaseste. Ti-am mai spus cum e cu treptele de viteza. Cand simti ca mergi prea repede, incetineste putin si ia-o incet, e mai sigur asa; cand simti ca deja ai lasat-o prea moale, fa ceva si accelereaza, ca daca nu, o sa-ti moara motorul si o sa tragi pe dreapta, pe avarii, pana cand vin cei de la tractari. Atunci cand nu stii prea multe, nu vei avea de ce sa fii ranita. Atunci cand meriti sa ai ceva, cu siguranta e de ajuns sa merite sa lupti pentru asta.

Eu te iubesc, desi stiu ca iubirea mea nu e de ajuns pentru tine. Macar nu esti singura, caci in noaptea asta vei dormi impreuna cu toate visele si ambitiile tale. El se gandeste la tine neincetat, cu siguranta; doar ca esti prea mult pentru el cateodata, lasa-l sa respire si roaga-te sa nu te piarda cu totul. Somn usor!

(asta e pentru ele, urmeaza… Dragul meu)

4 comentarii (+add yours?)

  1. ruxxy
    Noi 17, 2009 @ 21:03:48

    Ai mare dreptate in ceea ce spui!cred ca cel mai dificil e sa suportam cu eleganta o despartire.Oricum un articol de nota 10,pentru toate fetele mai sensibile din fire:)

  2. deratizare
    Noi 19, 2009 @ 16:52:45

    misto pozele
    sunt semnificative pentru articol🙂

  3. Trackback: .. « Hai sa fim frumosi..
  4. fevlua
    Dec 15, 2009 @ 13:45:43

    .. ca e ca si cum mi ai fi vorbit cand aveam cea mai mare nevoie. si mi ai fi deschis ochii.🙂

Lasă un răspuns

