Two Page Letter


letterFrumoaso,

Desi s-ar putea sa ai deja vreun prieten sau sa-ti stea gandul la cine stie ce licean, imi asum riscul de a-ti spune ca mi-ai sucit mintile si ca nu ma pot gandi la altceva decat la tine, iar daca pana ieri am mai avut un oarecare dram de indoiala, acum sunt mai sigur decat oricand.

Oriunde ma intorc vad doar ochii tai profunzi si negri, orice adiere imi aminteste de parul tau plutind in vant, glasul tau melodios rasuna in mintea mea precum un clinchet dulce, iar buzele tale imi par un fruct exotic din care m-as infrupta oricand. page1

Ma simt atras de tine, iar orice incercare de a ma opune este inutila.

M-ai prins in mrejele tale, m-ai vrajit cu farmecele tale si oriunde privesc imi apare doar imaginea trupului tau angelic.

Probabil ca vei rade in sinea ta legat de cele de mai sus, dar daca o vei face, prefer sa o faci singura, fara a mai spune si altora motivul.

Asadar, te intreb daca vrei sa impartasesti cu mine acest sentiment, chiar si daca imi porti a mia parte din dragostea pe care ti-o port eu, iar daca ma vei refuza, in ciuda faptului ca ma vei rani intens, arunca aceasta declaratie, uita aceste randuri si prefa-te ca nu s-a intamplat nimic, considerand aceasta felicitare ca pe o banala dovada de prietenie din partea unui coleg.

page2 Cu dragoste,

Bogdan.

Descifreaza:

T. U. B. eS. Ce

Aceasta minunata scrisoare de dragoste am primit-o in clasa a VIII-a, de la unul dintre colegi; de la colegul nou, cel care nu era din orasul nostru si care nici nu a mai ramas multa vreme pe aici dupa terminarea scolii generale. In ciuda faptului ca nu a reusit niciodata sa-si indeplineasca dorinta de a-i impartasi sentimentele, am preferat sa nu arunc aceasta dovada pura de iubire sincera si dezinteresata. Nu am ras cand am citit, dar m-am amuzat cand am vazut ca el credea ca ochii mei sunt negri ( asa sunt, insa numai atunci cand plang). Am regasit-o cu greu si am citit-o: am realizat ca am mers pana acum cu ochii inchisi si cu inima deschisa. Oamenii care ne iubesc cu adevarat nu ajung niciodata sa ne aiba. Iti multumesc, Bogdan, ca ai fost atat de curajos incat sa faci asta pentru tine si mai apoi pentru mine, si iarta-ma ca nu am putut sa-ti impartasesc sentimentele. Stiu ca a trecut o vesnicie de cand am terminat generala, dar sunt convisa ca aceasta scrisoare adresata direct se intampla sa primesti once in a lifetime. Am apreciat si inca apreciez cuvintele simple, admiratia care se deduce din citirea lor si inteligenta unui pusti indragostit lulea de o frumoasa straina…

8 comentarii (+add yours?)

  1. Andrei
    Noi 08, 2009 @ 22:24:46

    Nu stiu de ce, dar am impresia ca asta e doar prefata caramizii de scrisori de dragoste pe care o ai si care se mareste, pe zi ce trece, mai ceva ca ochii unei femei la contactul vizual cu un diamant stralucitor.🙂

  2. barbieru bogdan
    Noi 09, 2009 @ 19:22:42

    soriciko, ma speriasi cand vazui bogdan mai ceva decat tu acum un an cu concursul ala

  3. barbieru bogdan
    Noi 09, 2009 @ 19:23:02

    Cei care din când în când mai intrau şi, probabil, şi citeau ce scriam pe atacfrontal.net şi barbierubogdan.wordpress.com ştiu de cel mai mare concurs din blogosferă din 2008, da, ală care a speriat-o şi a bucurat-o pe Alexandra din Făgăraş, purtătoare nickname-ului Şoricika, însă bucuria ei fu’ zadarnică pentru că nu era ea unul dintre premii. Puneam, atunci, la bataie premiul cel mare de 15.000 de lei. Pentru cei care se bucuraseră de sumă, o făcură degeaba. Leii nu erau nici de la Zoo, nici d’ăia noi, ci erau o bacnotă şi monedă, destul de vechi, cam din 2006. Să fi văzut ce faţă făcu’ câştigătorul când i-am pus banii în cont. Nu ştim, dar ne-am imaginat şi-am râs. Dar bucuria fu’ pentru cel care luă locul 1(întâi, ştim) care primi o veioză, 250 de lei, noi de data asta, dădurăm pe ea. Între timp, veioza se stricase şi cum promisesem o veioză şi pe Alexandra Cristea, hărţuitoarea mea, care dacă vîntul (nu mogulul) respiră mai tare prinde elicopterul Realităţii din urmă. Sigur, adevărat e că amândouă erau stricate. Şi pentru că cel de pe locul doi spera, mai bine zis ne-a obligat să-i dăm un premiu (altfel, ne dădea la operaţie), am acordat pentru locul doi ceea ce trebuia să dăm la locul trei şi anume o bujie, stricată şi ea.
    Ei bine, anul ăsta mai băgam un concurs doar că pe http://atacfrontal.tk , unul de anvergură, nici prea prea, nici fără prea. Adică cu un un buget redus. Din solidaritate cu cei crizaţi, dar şi pentru ca să fim în trend; doar e criză. Însă, cum semne bune 2010 are că ne adâncim mai rău în criză, aşa şi premiile noastre din acest an, care au semne bune şi, pe deasupra, sunt majoRATE faţă de precedentele cu (minus)-80%. Dar pot fi motivele unor frumoase poveşti de amor. Sau a unui nou proces de calomnie. OM trăi şi Om vedea ce Om fi.
    Ca să fim în trend, anul ăsta canci premii în bani, ca sa nu mai riscăm un infarct – noi de râs, winnerul de plâns.
    Premiile nu le anunţăm şi spunem doar că nu au fost verificate de noi, dar vă dăm indicii: nişte poliţiste, două mai exact, una cam înţepată şi fundul la fel (Bogdane -altul-, scuze dar, uite, Alexandra s-ar mândri cu o asemenea caracterizare), iar alta – Georgiana, blondă, minionă (eu îi spun Pistruită drăguţică, dar îmi permit), căreia nişte tocuri în labe ar face-o mai suplă. Şi pentru că, scuzaţi, câştigătorul locului I, din 2008, a donat o parte din premiu în scopuri umanitare, anul acesta pe locul trei stă premiul Cristea Alexandra. Şi cum locul trei e vecin cu doi şi patru, locul doi va fi premiat cu momente unice, adică horror, alături de Valentina Căţoi, care ultima oara când am văzut-o era cu cineva monden, adică cu singurătatea. Dar cel ce va fi al patrulea va fi şi mai norocos, că va avea parte de frumuseţea celulitei şi a vergiturilor purtate de Ana Man, o (semi?)unguroaică cu trebe prin Braşov, Ană care indiferent de sunca corporală şi umană, proprietate ei privată, e totuşi (semi?)unguroaică. Şi ştiţi ce se spune despre unguroaice …
    Atac Frontal
    http://atacfrontal.ning.com, http://atacfrontal.tk

  4. just1likeme
    Noi 13, 2009 @ 12:25:26

    Cum arata acest bogdan?…vreu sa verific o ipoteza de a mea….si te rog daca poti sa imi faci o descriere realista…

  5. Alexandra
    Noi 13, 2009 @ 12:57:23

    Bogdan era un tip destul de inalt, blond, bine proportionat si foarte inteligent. Era un „om al oamenilor” si el, destul de talentat, dar nu pe atat de „social”… era tacut, dar spunea destul de multe lucruri bune, un elev constiincios, dar destul de incercat de soarta, din cate imi aduc aminte. Nu mai stiu acum cum arata sau cum a evoluat ( dar sunt convinsa ca a facut-o), pentru ca nu l-am mai vazut de cand eram prin liceu… sper ca e bine, totusi…
    Ce fel de ipoteza ai vrea sa verifici?

  6. just1likeme
    Noi 13, 2009 @ 13:23:54

    mai putin eram interesat de caracteristici intelectuale si afective…ceea ce doream sa verific e:cum arata acest gen de tipi,intelectuali si romantici(cel putin la varste mici)….ideea e ca mai apoi se schimba si toate fetele care in generala nu il baga in seama mor acum de ciuda ca au pierdut asa tip.

  7. Alexandra
    Noi 13, 2009 @ 13:39:42

    Aham, am inteles. Oricum, ideea e ca nu-mi pare rau ca nu s-a intamplat nimic, pentru ca sunt convinsa ca ii e mult mai bine asa… eu sunt o escroaca sentimentala🙂

  8. just1likeme
    Noi 13, 2009 @ 13:43:28

    asta stiu(partea cu „… sentimentala” ;)…de aia imi place de tine…
    dar inafara ca nu sunt blond cred ca fac parte din aceeasi tipologie cu bogdan….si fiecare dintre cei de felul asta ne indragostim mereu de fete rele… glumesc(nimeni nu e rau)

Lasă un răspuns

