Wishing on a Star


Titlul postului a fost inspirat de fredonarile din capul meu ale melodiei cu numele acesta. Se refera, totusi, la cele cateva dorinte mai mult sau mai putin „indeplinibile” pentru ziua mea de nastere si de nume ( adica Andreea, celalalt prenume pe care-l detin, nascuta fiind in aceasta zi de sarbatoare, de Sfantul Andrei)🙂

Asadar, nu stiu in ce masura se vor putea realiza macar parte din ele, dar, dupa cum spuneam eu intr-o oarecare zi unui amic, m-am hotarat sa nu mai investesc decat in lucruri materiale, pe care pot pune mana fizic. Cel putin voi incerca sa nu mai investesc nimic, nici macar speranta, pentru lucruri de alta natura. Here we go:

1. In primul rand vreau un bilet de avion dus- intors Munchen, Germania, de pe 30 decembrie pana pe 2 ianuarie. Sunt cateva oferte low-cost la care am apelat deja.

2. Vreau perechea de UGGsi promisa de Radu, sper sa-mi fie buni.

3. Vreau o Toyota IQ sau o Honda Jazz. Nu stiu inca cine ar putea fi responsabil de asta, dar incercarea moarte n-are :))

4. La asta a trebuit sa ma gandesc putin, ca nu-mi mai amintesc la ce ma gandisem ieri… Cred ca mai vreau un Nokia N97, sau macar un Nokia E72, daca nu ma multumesc cu un Blackberry Curve. Mai vedem noi…

5. Mai vreau cateva toale, ca evident, cum se schimba sezonul, cum constat ca nu mai am, asa ca sunt dispusa sa primesc orice fel de accesoriu de imbracaminte sau cash, ca pot sa merg si singura la cumparaturi. Pe deasupra, imi e si foarte dor de Baneasa Shopping „Shity”, deci s-ar putea rezolva si asta fara prea mari eforturi.

Constat ca astea merg cumva mana-n mana, asa ca sper ca nu se va rupe lantul. De asemenea, nici nu va fi moarte de om daca nu primesc nimic, dar eu am incercat. Inca nu am lista cu invitatii la petrecerea pe care nici macar nu am organizat-o inca, dar nici anul asta nu ma voi lasa mai prejos decat in anii trecuti. Pe cai ca se filmeaza, deci! Cel mai important, totusi, imi doresc sanatate pentru ai mei, si pentru mine ma multumesc, in ciuda aparentelor, si cu asta si atat!🙂

Update: Operatia lui Mel a fost amanata pe maine, din motive obiective. Intre timp, le multumesc direct sau indirect, in numele lui Mel, al meu si al alor mei, celor de la Grupul Scolar Dr. Ioan Senchea si celor de la Observatorul Fagaras pentru actiunea caritabila si pentru intentia lor extraordinara de a ne sprijini psihic si fizic. Nu suntem singuri in aceste momente si asta conteaza cel mai mult. Multumim!

5 comentarii (+add yours?)

  1. Andrei
    Noi 03, 2009 @ 00:49:31

    Eu cred ca deja poti sa le faci loc in dulap sau in geanta, dupa caz, pentru ca de garaj nu ai nevoie. Masina poti sa o „uzi” si cu zapada.

  2. Varby
    Noi 03, 2009 @ 02:43:53

    Iti place whisky-ul? Intra pe blogul meu si iti ofer gratuit o sticla de Chivas Regal!

  3. ioana
    Noi 03, 2009 @ 09:01:19

    si cam ce oferte low-cost spre munchen my dear ? poate asa imi surprind si eu iubitul:)…..

  4. Alexandra
    Noi 03, 2009 @ 10:15:18

    @Andrei: Iti multumesc! Deci abia astept!😀
    @Varby: Pai am intrat, cum facem sa mi-o trimiti?🙂
    @Ioana: Iti arat private my dear ca sunt destule, sper sa si functioneze pe sistemul corect si nu conform principiului „pe site costa 120 euro, dar va sunam sa va spunem ca nu mai e valabila oferta afisata si, daca vreti, avem si cu 500 de euro” ca asa nu-mi mai fac revelionul acolo si plec la drum pe jos :))

  5. chloe
    Noi 03, 2009 @ 12:24:46

    iti doresc sa ti se indeplineasca toate dorintele pe care le-ai mentionat in post si altele pe care poate le tii numai pentru tine. si sanatate multa fratelui tau.

Lasă un răspuns

