Culori frumoase


Toamna vine intotdeauna cu bune si cu rele; cel mai simplu, cu ploi, frig, dar, in acelasi timp, cu minunate culori ale naturii, cu nuante caramizii, de pamant, si griuri frumoase. Si nu vezi asta decat mergand pe drumurile tarii, batand carari si fotografiind peisaje memorabile.

Tocmai ce am facut parte din lucurile astea. Din categoria „rele” ar face parte si operatia ( a doua pe inima) pe care o va suferi Mel al meu maine. Stim ca e spre binele lui, desi am speriat intreaga echipa de cardiologi de la Institutul Inimii din Cluj, care, in ciuda activitatii vaste pe care o au si a experientei de netagaduit in domeniu, au recunoscut ca n-au mai vazut asa ceva pana acum. Asadar, in urma unei punctii care a avut efectul scontat doar intr-o oarecare masura, echipa de medici a decis sa-l reopereze, pe cord deschis de data asta, in felul urmator: vor crea o „fereastra” intre pericard si pleura, pentru ca tot lichidul acumulat in jurul inimii sa se „verse” in plamani, pentru a reintra ulterior in ciurculatie, in organism, astfel ca va putea fi eliminat mai usor. Desigur, nici asta nu va fi o solutie definitiva pentru ca in urma operatiei de genul acesta nu se va mai putea aduna niciun lichid in pericardul care va avea nevoie de asta pentru ca inima sa functioneze corect. Totusi, speranta ca si stiinta va evolua asa cum a facut-o pana acum ne duce cu gandul undeva peste 5 ani sau poate 10, cand vom reusi, printr-o operatie definita sau vreun alt fel de interventie, sa finalizam ciclul replicilor „nu am mai vazut asa ceva, nu prea stim ce sa facem, dar speram ca va fi bine” si sa concluzionam: „Am reusit operatia, nu vor mai exista probleme de niciun fel”. Deocamdata ne ramane optimismul si, mai presus de orice curajul de care da dovada Mel.

Te iubesc, Mel, si te admir pentru curajul pe care niciunul dintre cunoscutii mei nu-l au! Sunt mandra ca esti fratele meu si ca ai puterea sa treci peste toate, ca iti pastrezi zambetul pe buze si simtul umorului intact. Mai mult, te iubesc ca imi esti frate si ca ma inveti si tu pe mine sa trec peste toate, datorita caracterului tau! Esti extraordinar si oricine recunoaste asta!

Mai putin importanta e petrecerea de Halloween de sambata, cand, impreuna cu cativa prieteni, ne-am distrat si fotografiat, costumati in te-miri-ce sau doar in noi. Am incercat sa fiu The Black Fairy, dar mi-a iesit altceva, insa pozografii de atunci va arat altadata ( vedeti pe Facebook daca vreti si suntem prieteni :P) Urmeaza sa mai postez cateva „dorinte” materializabile in cadouri de ziua mea, care se apropie. Accept si idei de petrecere, daca toate vor functiona asa cum am planuit si asa cum speram. Toate bune!🙂

1 comentariu (+add yours?)

  1. Simplicissimus
    Noi 03, 2009 @ 21:53:19

    Cele mai frumoase sunt culorile sufletului cand acesta e fericit, in primavara vietii cand idealul e forta portanta si catalizatorul energiilor, in vara pasiunilor care ard si consuma, care descatuseaza inima si forteaza limitele, in toamna amintirilor care decoreaza imaginatia si creioneaza viitorul, in iarna raspunsurilor intelepte la intrebari nepuse, a ochilor care scruteaza nemarginirea urcand usor spre infinit… Nu a iesit tocmai descrierea la care ma gandeam, dar ramane valabil faptul ca anotimpurile sufletului sunt mirifice pentru cine are ochi sa le vada.

    Din cate am inteles, Mel e fratiorul tau si traverseaza o perioada mai dificila intrucat urmeaza aceasta interventie chirurgicala. Cum ai subliniat si tu, succesul unei astfel de incercari depinde in mare masura de curajul si taria de caracter a lui Mel. Sunt convins ca in final totul va fi bine, chiar daca e necesara o suferinta mai mica pentru o bucurie mai mare. Si in definitiv astfel de incercari te fortifica, daca stii sa iei ceea ce e bun din ele. Un cuvant de incurajare si de solidaritate cu fratiorul tau gasesti aici: http://simplicissimus.multiply.com/journal/item/8/ . Iti doresc numai lucruri frumoase, culori calde si tot ce ti-ai pus in gand sa se implineasca!

Lasă un răspuns

