New Chapter


Mi-ar fi placut sa stiu la al catelea capitol din jurnalul de bord din dotare am ajuns. Din pacate, pana si eu am pierdut sirul.

In aceasta dezordine rearanjata de idei, in ceea ce priveste lucrurile care stagneaza, am decis sa schimb modificarea. Fraza asta n-are niciun sens, dar avand in vedere lipsa coerentei de care dau azi dovada, as putea sa-mi gasesc o scuza.

Din cauza motivelor am prins o raceala sora cu boala, caci mai am putin si cad din picioare. Ar fi neplacut sa fac asta tocmai acum, pana nu ajung acasa, la mine in pat. Nu m-a prea ajutat medicatia din ultimele doua zile, nici plimbarea la Institutul Inimii din Cluj, nici ceaiurile numberless, nici pastilele luate doua cate trei sau siropul de-mprumut. Am ramas eu singura sanatoasa si-n picioare, dar nu voi putea vorbi concret despre asta pana nu mi se intampla si fizic.

Azi ma doare capul teribil, sunt bolnava si amnezica, dar macar sunt tot eu, chiar daca nu tot acolo. Capitolul asta nou se refera la incercarea din dotare de a mai rearanja cate putin prioritatile vitale. Incep cu mine, ca azi asist la ceea ce mi se intampla precum spectatorii la opereta. Vai, mi-e rau. Ma duc sa -mi calmez apele, caci e liniste sub valuri. Omiteti hiperbolele, luati neintelesurile ca atare, amuzati-va de incoerenta si sechestrati-ma la domiciliu, va rog.

„All the world’s a stage and all the men and women are merely players.” (William Shakespeare)

4 comentarii (+add yours?)

  1. traianpop
    Oct 29, 2009 @ 16:57:26

    Gripa, domisoara…pe toti ne loveste.

  2. Alexandra
    Oct 29, 2009 @ 17:01:59

    Sper sa nu fie gripa, ci doar o stare… Stii cum e sa ai o stare😛

  3. traianpop
    Oct 29, 2009 @ 17:06:21

    Mmmm…o stare Pai si eu azi am o stare foaarte tampita, numai cand ma uit pe geam ma apuca dracii si mi vine sa dorm.
    Sper din tot sufletul sa nu ai gripa🙂 Baloteaza ceai mult…si nu prea fierbinte

  4. Alexandra
    Oct 29, 2009 @ 17:08:28

    :d okay, will do, imediat cum ajung acasa.
    Starea tampita se rezolva cu o ciocolata calda si poate un film dragut…

Lasă un răspuns

