Chasing Dreams


My dream is to have one!

Am in sertarul biroului pe care mi-am instalat laptopul un mini-calculator, de fapt un personal organizer pe care, in mod evident, nu l-am folosit niciodata ca sa ma organizez; poate doar cel mult prin liceu, pe post de calculator la orele de chimie. Si cam atat. Ei bine, asta micu’ imi da batai de cap in fiecare zi; ma trezesc ca stau eu asa frumos la birou scriind, ascultand muzica, citind, conversand sau mai-stiu-eu-ce si asta micu’ al nostru incepe: „tic tic”, „tic tic”, adica vezi ca am si eu alarma si pot si eu sa fac galagie. Ei bine, dupa lupte seculare care au durat cateva minute, batalia a castigat-o el, caci eu am renuntat sa stau sa analizez de unde anulez zgomotele infernale produse de acest personal organizer care, pentru numele Domnului, nu ma ajuta cu nimic! As putea sa-l arunc, si gata, ma descotorosesc de el.

Povestoara mea nu e chiar degeaba, adica nu am scris-o numai ca sa ma laud ca am un personal noise maker, ci pentru ca, asa simpla si banala cum pare, poate sa-ti trezeasca niste vointe latente. Din simplul motiv ca ne lasam incurcati si enervati ( daca pot spune asa) de niste chestii atat de mici, si ne izbim de niste piedici atat de mici, incat, de cele mai multe ori, nu vedem focul de flacari. As vrea sa stiu ca nu sunt singura care si-a dat seama de asta si ca, in ciuda lucrurilor marunte de care ne impiedicam in fiecare zi reusim sa privim in ansamblu, in perspectiva, si sa ne adunam puterile pentru a ne indeplini scopurile. Stiu ca nu ne-am nascut impreuna cu vreun manual de instructiuni sau cu vreun carnetel de reguli de respectat, dar daca ne limitam la a ne asuma anumite responsabilitati, cred ca putem sa ducem la capat tot ceea ce ne dorim. Stiti cum e aia cu „daca vrei, poti”. Probabil ca vointa nu e mereu de ajuns, dar daca gasesti in tine puterea de a trece peste toate obstacolele, si daca din fiecare inveti cate ceva dar, mai ales, daca stii sa pastrezi tot ce merita, atunci esti un invingator in lupta pentru gasirea visului tau.

Visul meu nu mai este sa am unul. L-am gasit de ceva vreme, dar e doar o forma fara fond. Sunt sigura ca in cel mai scurt timp va incepe sa-si traseze si fondul… Wish you luck, wish me luck!

O fi castigat asta micu’ din birou bataliile, dar razboiul eu il voi castiga! :))

Un cadou pentru o zi frumoasa:

Lasă un răspuns

