In perspectiva


Stiu ca titlul l-am ales in timpul cursului „Agentiile si firmele de RP”, ieri. Nu mai stiu de ce, dar s-ar putea sa-mi dau seama pe parcurs. Din fericire, prima zi de scoala ( parca suna ca un eveniment extraordinar, care, desi, nu a mai avut loc demult, mi-a dat ceva fluturi prin stomac) a fost surprinzator de placuta, si totusi, intr-o oarecare masura, plictisitoare… adica iti imaginezi cum e sa ai cursuri de la 9 dimineata la 6 seara… nu e tocmai ca la banchet, sau bal, sau petrecere. Dar a fost o zi superba in Sibiu si am apucat sa ne si plimbam putin.

Cel mai incantator lucru pentru mine a fost profu’ de la primul curs, care mi-a dat incredere in mine in timpul scurtelor, dar deselor conversatii pe care le-am avut referitoare la ceea ce ne preda/ discutam. Mi-a spus ca PR-istii nu stiu sa scrie articole de presa de genul interviurilor sau al reportajelor, iar eu m-am trezit spunandu-i ca „ba eu stiu” ( la ce m-oi fi gandit, nu stiu, ca oricum nu sunt PR-ista -inca, poate sunt una in devenire, hopefully), iar apoi l-am lamurit ca specialzarea mea la licenta a fost jurnalismul; iar apoi, evident, intebarea lui „Bine, da’ atunci de unde stii atatea chestii de PR?”… Raspuns: „Pai… am facut in primul an…”. Asta in cadrul unei sali de curs plina de absolventi de „Comunicare si relatii publice” ai aceleiasi facultati la care m-am inscris si eu la master.  The main idea e ca m-am bucurat foarte tare sa observ ca dialogul a fost unul simpatic si prin replicile pe care mi le-a dat, acest profesor m-a determinat sa am o mai mare incredere in mine si sa constat ca n-am fost chiar degeaba la facultate in primul an, si ca, in ciuda faptului ca am picat examenul la PR cu 4 ( eu si cu ceilalti 70% din colegii mei de an) si am luat restanta cu 9, mi-au ramas in minte ideile principale, cu mici scapari, evident, ca la unele intrebari care-mi erau adresate am cam dat-o-n balbaiala. Macar m-am scos cu un zambet larg😀

Privind acum in perspectiva (si in acelasi timp facand retrospectiva), chiar imi dau seama ca am facut alegerile potrivite, poate cele mai potrivite in ceea ce priveste specializararile alese pentru studii universitare si postuniversitare. Cine stie, poate semestrul urmator ma aleg cu o bursa in Belgia, ca m-am interesat si nu e greu ( nici macar nu trebuie sa fiu prea desteapta :P); as fi ales Germania, dar nu stiu limba si nici nu pot sa-i mint c-o stiu, ca o sa ma descoase la interviu. Dar, daca nu, ma mai gandesc, ca am tot timpul dn lume la dispozitia mea.

Voi mai incerca, intre timp, sa-mi deschid totusi un sediu fizic pentru „Biroul suflete” din dotare, caci, pana atunci, chiar si in lipsa unei competente profesionale in domeniul psihologiei, voi acorda sfaturi si povete, in masura in care experienta-mi de viata ma lasa.

In timp ce am scris lucrurile astea am redescoperit-o pe Lucie Silvas… canta superb, enjoy! I wish you a day as beautiful as you are!

2 comentarii (+add yours?)

  1. Varby
    Oct 25, 2009 @ 16:32:51

    Eu sunt la ASE in anul I. Se vede ca ai facut jurnalism la cat de bine scrii. Am ascultat-o si eu pe Lucie Silvas. Are o voce frumoasa.
    Este pacat ca desi ne avem in blogroll ne citim asa de rar. Se aproprie Revelionul si toata lumea se gandeste la excursii. Tu unde mi-ar recomanda sa imi petrec vacanta?
    Am scris un articol despre aceasta tema si te provoc la o leapsa in care poti castiga o vacanta de Revelion pe banii mei.
    Articolul meu se numeste: „Ghidul alegerii vacantei perfecte de Craciun sau Revelion in 2010”

  2. Alexandra
    Oct 25, 2009 @ 17:52:54

    Multmuesc pentru compliment, desi cred ca mai am multe de invatat pana sa ajung sa scriu pe cat de bine mi-as dori🙂
    Ti-as recomanda sa-ti petreci vacanta in Egipt, caci eu acolo vreau sa merg, insa, dupa o studiere putin aprofundata, am constatat ca de banii pe care ii dau pe avion pana acolo pentru 3 zile de petrecere mai bine raman aici pe la munte vreo doua saptamani, ba chiar trei- patru :))
    Am sa-ti onorez leapsa, insa intr-una din zilele urmatoare, dupa ce ma mai eliberez de alte ganduri care nu-mi dau pace.
    Spor la treaba!😉

Lasă un răspuns

