Shut Up and Drive!


Dupa alte lupte seculare care au durat 30 de ani… m-am apucat si eu, intr-un final ( mai final ca asta nu putea sa fie decat Apocalipsa) de scoala de soferi; caci ma visez soferita si-mi place la volan. Dupa doar doua sedinte ma declar incantata. Oricum, sunt la regimul „pe repede inainte”, pentru ca pe 31 iau concediu, iar instructorul meu pe 4 august pleaca in vacanta. Asadar, haide repede ca ne grabim! Dar lasa ambreiajul incet si nu mai calca asa tare acceleratia!

Intre timp, bunicul meu a iesit din spital, dar a intrat din nou ( probleme care cu greu mai pot fi rezolvate, dar pot fi rezolvate – scuzati repetitia). Alte griji, alte probleme, alte decizii greu de luat. Dar suntem optimisti, toti, ca va fi mai bine. Fratele meu, de cealalta parte, s-a intors din Italia in urma operatiei reusite si se simte si arata foarte bine! Din pacate, pentru ca nu toate se intampla asa cum visezi sau speri, va trebui sa mai sufere inca doua operatii ( cel mai probabil), insa ceea ce conteaza e ca va fi bine, va arata si se va simti si el ca toti adolescentii de varsta lui ( am vrut sa scriu copiii, dar mi-am amintit ca are 16 ani deja…). Eu mereu am spus/scris: va fi bine, pentru ca asa trebuie sa fie!

In speranta in care, vreodata, voi ajunge sa-mi stapanesc limba ( adica organul) care e o neastamparata si mereu se plimba pe la mine prin gura, am incercat sa dau o proba pentru un post de viitoare- prezentatoare de meteo ( insa, asa cum ma asteptam, nu e chiar primul loc pentru mine si m-am multumit cu trei, deocamdata, caci mai trebuie acordate cateva credite pentru un vot final). Adica, pe langa ca ar trebui sa ma operez de polipi, ar cam trebui ( si recunosc si eu asta) sa fac cateva exercitii de dictie ( cateva mai multe asa). Desi, daca ma controlez bine si ma abtin sa nu scot toate cuvintele deodata din gura, chiar imi iese bine :)) Astazi mi-am acordat circumstante atenuante, fiind prima experienta de acest fel, testata in urma unei nopti prea scurte si a unei „sofari” in plin traficul din Bucuresti.

Ca cam asa stau treburile in perioada asta. Mai am putin si iau concediu… nu bag mana in foc, dar s-ar putea sa mi-l autoprelungesc o perioada, desi cred ca dupa o vacanta de o luna o sa-mi revin din gandurile astea, ca nu pot sa stau degeaba, asa cum niciodata n-am putut…

Un weekend frumos va doresc, sa va fie cald si bine😉

3 comentarii (+add yours?)

  1. Doru Oprisan
    Iul 23, 2009 @ 01:52:57

    De ce si dorinta de a aparea la TV? Colaborezi deja la mai multe emisiuni, chestie care mi se pare mai interesanta decat prezentarea vremii…

    Sanatate in familie si bafta la sofat !🙂

  2. Alexandra
    Iul 23, 2009 @ 10:56:13

    Cred ca dorinta asta se traduce ca fiind o noua provocare… am incercat mai multe pana acum, poate e momentul sa trec la un pas urmator; daca nu e sa fie asta, atunci nu va fi, dar daca se va materializa, inseamna ca directia e buna.
    Sau, cel putin, asa sper eu :))

  3. Doru Oprisan
    Iul 23, 2009 @ 11:19:43

    Inteleg de ce este o provocare, dar asta nu inseamna neaparat ca e un pas inainte si ca aia e directia buna. Ca experienta, sigur, go ahead, dar cred ca te-ai simti mai implinita profesional realizand lucruri mai consistente.
    Desigur, tu stii ce e mai bine pentru tine, iar ce ziceam eu are un caracter mai general.

Lasă un răspuns

