Gataa!


Cine nu-i gata, l-am luat cu lopata!

Ultima scrisoare chiar a fost ultima. Adica de cand n-am mai scris pe blog, am uitat si cum se face ( treaba asta, that is).  Acum, ca am scapat si de licenta, si de un stres, si de piatra asta de pe inima, ma simt libera sa o fac ( adica sa scriu) din nou. Am mai avut o tentativa, chiar reusita, de a scrie un post, insa asta s-a intamplat vinerea trecuta, in drum spre Fagaras, iar draftul a ramas acolo unde l-am scris si salvat: pe desktopul laptopului.

Dar, trecand peste asta, cu toate ca abia asteptam sa-l public, dau si anuntul mult asteptat. Sunt licentiata, si anume in Jurnalism. Adica, dupa vreo doua saptamani de cosmar, fara liber de la serviciu si fara pauza de tigara, am invatat ( cat am putut noaptea, si in rest in weekend), pentru a ma putea prezenta cu cat mai putine emotii la examenul de licenta; n-a fost prea greu el  in sinea lui, insa emotii, si stress, si oboseala, si nervi, s-au cam acumulat. Cand m-am vazut iesita din sala, tremuranda ca un gainat, am reusit sa ma adun si sa dau cateva telefoane in acelasi scop: „stati linistiti, am scapat, si-l iau sigur; cu nota mare chiar!”

Asadar, am trecut peste asta asa cum am stiut eu mai bine ( nu pot sa dau din casa, dar nu e greu de facut). Mi-am adunat gandurile si am reusit sa scriu asta pana acum. Mai departe, mai ramane de spus doar ca am avut 8,35, iar notele peste mine au fost 8, 60 si 8,75 ( pe specializarea mea). M-am gandit sa depun contestatie, insa ar fi fost prea de tot, chiar si pentru mine, sa iau cea mai mare nota avand in vedere circumstantele invatarii si prezentarii mele la examen. Recunosc, nu mi-a fost usor, dar nici nu am clacat.

Pe langa toate astea, pentru cine se mai intereseaza de ce s-a mai intamplat cu fratele meu ( dupa postul asta), anunt ca de vreo 3 saptamani se afla internat in clinica din Italia, cea care-i promitea cam anul trecut pe vremea asta ca il va face bine. Pe 1 iulie va fi operat la picioruse, iar in cursul saptamanii asteia, cat a mai ramas din ea, va suferi o interventie la inima, pentru ca i-au mai descoperit o problema serioasa ( are o punga de lichid intre inima si plaman). Eu sunt optimista! Sunt convinsa ca se va intoarce pe 12-13 iulie acasa asa cum mi-l imaginez, asa plin de viata si curajos cum il stiu si plin de speranta, din nou! Bafta multa, Mel! Sa stii ca toti prietenii mei iti sunt alaturi si iti tinem pumnii, iar pe langa faptul ca te admiram pentru curaj, o sa-ti facem si Fanclub!😉

Cu asta voiam sa ma laud. N-am mai apucat nici sa pun poze de la absolvire, nici sa ma laud ca am aparut in Max-ul din iunie. Anunt acum, cu toate ca luna e pe sfarsit, ca ma gasiti pe la pagina 96 si mai departe inca vreo 4… M-a laut Radu de manuta si m-a dus la photoshooting la mare, impreuna cu Bogdan Marcu. Ne-am petrecut o zi intreaga in fata fotografului profesionist si a iesit ce puteti vedea in revista ( nu cautati pe goagal, ca inca Max Romania nu are site, da-si face).Voi incerca sa postez niste fotografii, insa asta se va intampla numai cand voi reusi sa intru si eu in posesia lor, caci inca nu le am. Ilustrativ, va ofer asta: 

Eu, Bogdan si Mini One

Eu, Bogdan si Mini One

 

 

 

 

 

 

Acum, ca terminaram cu un stres, putem sa ne mai si relaxam oarecum; nu de alta, dar unii mai si munceste, si inca nu-si permite sa-si ia vacanta cu totul.😛

Voiam sa-i mai felicit pe toti colegii mei care au luat licenta anul asta si sa le urez bafta celor care mai au de tras. Mai ramane sa ma scoateti din casa, la plaja, la mare, la soare, la strand, la film, pe oricunde vreti voi, dar repede ca ma apuc de scoala de soferi!

Numai bine!😀

Update: Am aflat asta-noapte ca bunicul meu e si el internat in spital. A trebuit sa ma sune tata din Canada sa ma anunte ca e in spital de vreo doua zile si ca azi il vor opera ( de fapt, ii vor amputa un deget de la picior). Ma duc acasa! S-au anulat orice alte planuri. Sanatate va doresc!

2 comentarii (+add yours?)

  1. raduborcea
    Iul 04, 2009 @ 20:55:06

    felicitari! si doamne doamne sa-l ajute pe Mel!!! lov u!! miss u!

  2. i.o.flavius
    Iul 04, 2009 @ 20:59:33

    Servus…
    felicitari si toate cele bune!🙂

Lasă un răspuns

