Ultima scrisoare


Mi-am adus aminte de Pasarea Colibri din cauza unei melodii dintr-o reclama, si, in cautarea mea pe internet a melodiei respective, am regasit o poezie recitata de Florian Pittis. Frumos poezie!😀

In memoriam…

Si am gasit si melodia🙂 Peste rabdari!

se aude prost, se si vede cam prost, dar e din ’97… intelegem🙂

5 comentarii (+add yours?)

  1. krossfire
    Mai 26, 2009 @ 10:28:19

    Random Fact : Ultima scrisoare este a lui Mihai Beniuc, un acolit comunist pe care multi il impuneau in scoli, individ care l-a ingropat efectiv pe Lucian Blaga (mentorul lui initial). Poezia este una intr-adevar reusita si bine scrisa pentru ca apartine perioadei de inceput (37-38′), cand inca nu daduse 30 de ani din viata pentru a scrie ”Cantece pentru tovarasul Dej”. E una dintre ultimele ”scrisori” inainte de WW2 si aderenta la Partidul Comunist. Interpretata autobiografic, poezia ar putea da sens unei departari a barbatului, nu a femeii…cum se sugereaza😛

    Pana una alta, am scapat de facultate, bre😛

  2. Alexandra
    Mai 26, 2009 @ 10:30:49

    Bre, da ce le stii tu, ca un om mare! Fain asa🙂 Imi place despre tine!
    Deci da, am terminat scoala; ma rog, sau ea ne-a terminat pe noi, vedem la licenta :)) Doamne’ ajuta!

  3. DS
    Mai 26, 2009 @ 23:23:34

    http://www.trilulilu.ro/SamoilaC/3777379deb347d

    Been there… done that… :))

  4. barbieru bogdan
    Mai 28, 2009 @ 21:21:35

    da, o melodie frumoasa, pacat de motu

  5. sandydeea
    Iun 01, 2009 @ 22:46:19

    Frumos!

Lasă un răspuns

