Si eu pot, dar inca nu mi-am dat seama de asta


… sau poate ca mi-am dat seama de asta, fara sa o constientizez. Se poate sa zic asa?

balance Stii si tu campania Eu pot ( daca nu, intra pe site si vezi ce zice, desi cred ca ai vazut unul dintre spoturi pe la tv deja…) Ideea e ca daca ai curajul necesar si-ti pui ambitia, poti! Poti sa faci ceea ce iti doresti, poti sa iti indeplinesti visele, poti sa reusesti. Vai, cat de tare mi-as dori sa fac si eu asta! Dar cred, ca pe langa aceste spoturi, cei care se ocupa de campania asta ar trebui sa mai faca si ceva cursuri, sau ma rog, niste seminarii la care sa inveti „cum se poate”🙂 Stiu ca sunt cvasi- nebuna, dar mi-ar placea tare sa aflu si eu care sunt conjucturile necesare, relatiile si combinarile de care am nevoie; sau ma rog, care ar fi conditia necesara, dar si suficienta?

Cred ca nu e greu deloc sa faci ce vrei… dar stii cum e… probabil ca realitatea in care traieste fiecare dintre noi nu coincide mereu cu ceea ce se intampla in „realitatile” celorlalte persoane. Si undeva, nota asta discordanta afecteaza modul nostru de functionare. La naiba! Am dat-o in fiolosofari si am pierdut coerenta pe parcurs…nu-i bine! i-believe-i-can-fly

In toata dezordinea mea de idei, sunt convinsa ca, cel putin in cazul meu, ca in cazul tau n-am de unde sa stiu, gandurile au devenit realiatate; o parte din ele. Restul sunt pe care sa se concretizeze tot la nivel de ganduri, pentru ca, am stat eu asa si am constatat ca inainte de toate trebuie sa-ti seama ce vrei cu exactitate, pentru ca acel gand sa se materializeze mai apoi. (daca stai si citesti cursiv, in functie de punctuatie, poate reusesti sa intelegi, ca era sa ma pierd si eu la un moment dat) Asta e unul dintre defectele mele: am prea multe idei cateodata si-mi pierd randurile cand vreau sa la insirui… :)) Asadar, dupa ce fac ceva ordine si-mi revin, dar mai ales dupa ce trec de licenta si ma mai si relaxez, poate imi dau seama cam ce vreau de la viata asta. Acum, totul pare sa fie doar la stadiul de ” as vrea sa calatoresc mult, dar as vrea o slujba care sa-mi permita asta- poate ceva care implica aceste calatorii sau ceva care mi-ar oferi un castig atat de mare incat as putea sa fiu 6 luni din 12 in concediu” sau ceva de genul ” mi-ar placea sa citesc mult si sa invat lucruri noi, dar sa lucrez mai putin ca sa am timp de asta, insa imi place si jobul pe care-l am acum” sau poate ” vreau sa scriu articole despre viata, in general, si despre calatorii, si despre oameni, pentru o revista cu renume, dar vreau ca si altii sa scrie despre mine, sa fiu un exemplu pozitiv pentru alti tineri si sa le arat ca si eu POT”… Astept totusi cu nerabdare pana atunci sa trec de momentele de acum, nu fara sa visez insa mai departe la urmatorul pas spre realizarea mea pe toate planurile🙂

Si eu pot, dar trebuie sa-mi doresc asta!

Lasă un răspuns

