Bridesmaid


Dupa o saptama si ceva mai agitata decat un Pepsi si dupa doua examene date (si luate) pot spune ca misiunea e completa. Ma rog, cvasi-completa, caci joi mai am de trecut de o restanta din semestrul trecut. Recunosc, daca nu as termina anul asta facultatea, nu as mai fi suportat inca un an; n-a fost grea, dar a fot multa, sau mai bine spus, am trecut eu ca gasca prin apa, cu toate ca nu pot spune ca nu am ramas cu ceva sau ca nu m-a ajutat la nimic; as fi ipocrita!

Trecute fiind deja aceste lucruri, am asteptat sa scriu un post ca sa am motive sa pun si vreo doua poze de la nunta care abia s-a intamplat. In cateva vorbe, admit ca a fost cea mai tare nunta la care am participat, si nu din cauza ca a fost nunta mamei mele, ci pentru ca a fost, intr-adevar, o nunta la care s-a distrat toata lumea. Cel putin, asa pareau toti: foarte bine dispusi, cu chef enorm de viata intre doua varste, perioada in care, de fapt, probabil ca „iti” realizezi concret existenta…

Asadar, atasez cateva poze, nu inainte de a mai mentiona ca lipsa timpului ma impiedica sa mai scriu cum o faceam, sau sa-mi mai dau cu parerea despre vreo noua carte citita ( de fapt, constat ca incep cate o carte, doua, dupa care o las sa se prafuiasca). Promit totusi ca dupa licenta ( sa dea Domnul sa trec si de asta), voi citi asa cum imi doresc si cum mi-am propus!🙂

Mireasa si domnisoara de onoare ( a se citi mama si fiica ) ( scuzati fotograful care a miscat poza; cred ca gustase mai devreme din sampanie :P )

Mireasa si domnisoara de onoare ( a se citi mama si fiica ) ( scuzati fotograful care a miscat poza; cred ca gustase mai devreme din sampanie😛 )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100_2034

 

 

 

 

 

 

Tinerii insuratei ( :P ) inainte sa dea cu subsemnatul...

Tinerii insuratei (😛 ) inainte sa dea cu subsemnatul...

Poze in parc ( din biserica nu am, ca eram ocupata sa le tin lumanarea :P )

Poze in parc ( din biserica nu am, ca eram ocupata sa le tin lumanarea😛 )

Primul vals al serii...

Primul vals al serii...

Hop si eu, intotdeauna m-am visat printesa :))

Hop si eu, intotdeauna m-am visat printesa :))

Andra, mamica mea preferata ( pe Maysha nu a adus-o, ca inca e prea mica)

Andra, mamica mea preferata ( pe Maysha nu a adus-o, ca inca e prea mica)

Lui Mel numai sa se strambe ii place ( nu sta si el ca omu' la o poza...)

Lui Mel numai sa se strambe ii place ( nu sta si el ca omu' la o poza...)

Ne-a dansat si Ansamblul de Dansuri al Fagarasului... Frumos!

Ne-a dansat si Ansamblul de Dansuri al Fagarasului... Frumos!

"Pisi, razi frumos, nu te prosti!" :))

"Pisi, razi frumos, nu te prosti!" :))

Promit ca dupa ce ajung pozele de la fotograful profi, voi mai posta cateva… Macar alea nu vor fi asa „desharfate” :))

1 comentariu (+add yours?)

  1. Sky
    Iun 04, 2009 @ 12:47:43

    Sunteti ca o printesa …. draga domnisoara.

Lasă un răspuns

