Paste Fericit!


Problema mea majora e ca nu mi-am dat seama cand a trecut timpul. Mi se pare ca abia ce am iesit din Craciun si am ciocnit sampania de revelion, ca acum si ciocnim ouale.

easter1Adevarul e ca la cate am facut, n-am apucat sa cumpar oua, d-apai sa le si vopsesc. De taiat mielul nici nu se mai pune problema, caci pe langa ca nu-mi place carnea de miel ( decat in circumstantele unei gatiri foarte simandicoase si daca ma minti ca e carne de orice altceva, eventual de caprioara, si eu nu ma prind) nici macar nu am apucat sa ma dumiresc prea bine ce-i cu pregatirile pentru sarbatoarea asta sfanta.

Lasand astea la o parte, ca oricum trece timpul prea repede, si avand in vedere ca scriu din an in Paste ( apropo de sarbatoare), motivul pentru care am afisat acest post e ca vreau sa-l anunt pe Iepuras ( in cazul in care exista in traditia noastra, caci am auzit ca n-ar fi  tocmai asa), ca mi-as dori foarte tare sa-mi aduca un Purcy ( sa-l iau in teste). Am avut eu unul mai demult, dar era stricat ( sau s-a stricat intre timp ?!)… Ma rog, stie el Iepurasu’ despre ce vorbesc. Ah, am si urechiuse de iepuroaica, poate il conving asa :))

Paste Fericit, dragii babei!  Sa va bucurati de aceasta sarbatoare, de odihna si belsug! Sa fiti mai buni in perioada asta si- cine stie?!- poate chiar se intampla minuni!😀 bunny1

3 comentarii (+add yours?)

  1. Sky
    Apr 22, 2009 @ 12:08:59

    Se spune „Un paste fericit” ….😀 – ca nu cumva sa creada lumea ca vorbim de metoda prin care ierbivorele se hranesc ….

    Hristos a inviat!

  2. Alexandra
    Apr 22, 2009 @ 12:15:10

    Adevarat a Inviat!
    :)) ai si tu dreptate… bine ca a trecut😛

  3. sandydeea
    Apr 27, 2009 @ 22:08:32

    adevarat a inviat

Lasă un răspuns

