Curatenia de primavara


In principiu, se ia tot ceea ce nu ti-a facut vreodata bine si se arunca la gunoi. No selection is needed!

Eh, nici chiar asa de drastic, dar metoda nu e departe de adevar. N-as putea spune ca ma apuc de acum de curatenia de primavara. Mai degraba ma voi apuca spre sfarsitul ei, adica al primaverii, caci acum sunt prea multe lucruri pe care le-as putea arunca la gunoi, fara nicio selectie, doar pe baza ratiunii exprimate mai sus.

De curand mi s-a repetat o intamplate intamplata ( sic!) in urma cu vreo 5 ani, care mi-a si schimbat viata ulterior ( presupun ca asta e rostul intamplarilor…😛 ) Adica, un tip relativ bine, cu o masina destul de scumpa ( cred ca Jeepul e destul de scump, sau , ma rog, chestia aia aproximativ cat un Hummer), m-a urmarit pana in curtea facultatii numai ca sa-mi spuna ca-i place de mine si ca vrea nr meu de telefon. Distractia ar fi fost poate una care ar fi meritat, daca tipul nu ar fi fost in doar o saptamana atat de agasant. Dragut de altfel, mi-a si trimis un cadou la redactie: o carte in engleza, cel putin la fel de mare cat pagini aurii, despre business. Nice! Din pacate, as putea sa citesc doar cate o pagina pe zi, in pauzele dintre montaj sau direct sau filmare…🙂 Inca n-am adus-o acasa ca e prea grea, dar oricum, sta linistita la birou, in sertar.

Revenind la curatenia mea de primavara, mi-ar fi placut tare mult sa incep sa „curat” de pe lista cateva teme si proiecte pentru facultate, care, cel putin aparent (daca nu si mai mult) sunt asa de inutile… Apoi, dupa ce as scapa de stress-ul asta, as mai curata si ceva prin viata si programl meu haotice si fabuloase totodata. Nu stiu anume ce, de asta am si exprimat ideea de „no selection is needed”.

Ce va sfatuiesc eu pe voi? Nimic acum. Sa va apucati la un moment dat, daca nu ati purces intre timp la curatenie, sa va faceti putina ordine printre lucruri si sa stergeti praful. Cine stie?! Poate chiar descoperiti niste lucruri sau persoane atat de bune, din trecut, peste care ati lasat sa se astearna praful, incat chiar nu veti mai avea nevoie de selectie la curatenie🙂

Spor la treaba, eu ma apuc sa curat lista de proiecte ! ( in cazul in care nu ma scoate cineva repede afara, la soare😀 )

(asa-mi suna mie telefonul zilele astea, dar sa nu ma intrebati de ce, ca nu stiu sa va raspund)

1 comentariu (+add yours?)

  1. SorinPLATON
    Apr 13, 2009 @ 08:36:38

Lasă un răspuns

