Eurovision, song contest ?!


Concursul Eurovision de anul acesta a lasat de dorit; cel putin asa am inteles din raspunsurile intervievatilor nostri… 

Redactorul Max, Radu Borcea, se intreaba: „Soldurile stralucesc?”

Primul dintre respondenti este redactor la revista Max Romania si are de-abia 21 de ani. Totusi, parerile lui sunt obiective si sincere.   eurovision1

Radu Borcea: In ultimii ani nu m-am mai prea uitat la Eurovision. M-am saturat sa vad oameni cum se cearta si se acuza de tot felul de mizerii. Am ascultat in schimb cateva piese…

Alexandra Solomon: Ce impresie ti-a lasat concursul Eurovision de anul acesta?

 

A.S. : Cine ti-ai fi dorit sa castige selectia nationala?

R.B.: Zero…Dalma…Blaxy Girls…Zero aveau piesa buna, Dalma are vocea, iar Blaxy prezenta scenica…sunt o mana de pustoaice care canta foarte bine..

 A.S.: Crezi ca piesa Balkan Girls e una potrivita pentru participarea la concursul international Eurovision? Crezi ca am avea vreo sansa sa castigam macar locul 3 anul acesta?

 R.B.: Piesa Elenei nu ma incanta, nu ma misca. Ritmul e ok, dar global, nu o vad ca pe o victorie. Cred ca iarasi ne intoarcem in tara cu coada intre picioare, desi Elenei i-ar sta bine in fustita aia scurta cocotata sus pe podium.

A.S. : Nu stiu daca ti-ai pus problema, dar, traducand versurile piesei Balkan Girls, crezi ca sunt inspirate?

R.B. : Recunosc, versurile sunt mai mult decat ciudate. Parca sunt si niste solduri care stralucesc pe acolo. Soldurile stralucesc? Sunt o groaza de piese in lume pe care daca le-ai traduce din limba in care au fost scrise te-ai ingrozi. Iti plac in engleza si le asculti, dar in romana nu sti cum sa opresti CD-ul mai repede. Este cazul lui Britney cu Womanizer…ia tradu!

 A.S.: Daca ai face parte din juriu in finala internationala, cum ai nota piesa care ne reprezinta tara? ( luand in considerare si celelalte piese pe care le-ai auzit, concurentele celorlalte tari participante)

 R.B.: Nu m-am interesat de soarta celorlalti si deci nu as putea califica piesa noastra. Important e sa fie apreciata de publicul celorlalte tari europene.

Iulia Avram, studenta la psihologie: „Cu Franta nu ne punem !” Psihologic vorbind, am lua doi 

Cea de-a doua intervievata este o buna prietena, studenta la psihologie in ultimul an. Cum stau lucurile cu Eurovisionul de anul acesta din punctul de vedere al unui psiholog in devenire, observam in coninuare…

Alexandra Solomon : Ce impresie ti-a lasat concursul Eurovision de anul acesta?

Iulia Avram : Mi s-a parut ca a fost ok, dar m-a impresionat mai mult cel de anul trecut. Nici nu m-a prea interesat de fapt sa urmaresc spectacolul. 

A.S. : Cine ti-ai fi dorit sa castige selectia nationala?

I. A. : Mi-ar fi placut sa castige Zero. Mie mi-a placut tare piesa lor. 

A.S. :Crezi ca piesa Balkan Girls e una potrivita pentru participarea la concursul international Eurovision? Crezi ca am avea vreo sansa sa castigam macar locul 3 anul acesta?

 I. A. : Nu cred, nu m-a impresionat chiar asa, sincer, nu mi-a prea placut. Nici altii nu pot sa spun ca ar fi fost mai buni, dar nici Elena Gheorghe nu era de finala internationala. 

A. S. : Nu stiu daca ti-ai pus problema, dar, traducand versurile piesei Balkan Girls, crezi ca sunt inspirate?

I. A. : Aaaa. Nu mi-am pus problema, si oricum n-am inteles mare lucru din melodie. Cum nu mi-a prea placut, nici nu am fost prea atenta.

A. S. : Daca ai face parte din juriu in finala internationala, cum ai nota piesa care ne reprezinta tara? ( luand in considerare si celelalte piese pe care le-ai auzit, concurentele celorlalte tari participante)

I. A. : Doi ii dau; in comparative cu Franta… si asta ca sa nu fiu rea ca sa spun ca nu cred ca avem sanse de castig. Daca as fi fost baiat, i-as fi dat mai mult, pentru prestatia artistica, dar asa ….

Asadar, in urma aplicarii unor intrebari similare, am primit raspunsuri aproximativ la fel. De ce? Pentru ca inca ne intrebam daca Eurovision este un concurs muzical sau nu…

 NOTA! Acest articol este tema pentru facultate. In mod normal nu le expun, insa tebuia sa se afle pe blog.🙂 Puteti sa nu-l luati in considerare ca fiind relevant pentru personalitatea mea :))

 

 

 

4 comentarii (+add yours?)

  1. DS
    Mar 31, 2009 @ 11:59:46

    Sunt profund dezamagit de faptul ca pe mine m-ai ignorat complet. Pai, cum, dupa ce vorbeam de casatorie si copii sa refuzi sa-mi ceri parerea subiectiva si jignitoare ? La obiectivism a ajuns presa scrisa din Romania ? Chiar in asa hal am ajuns ?

  2. evir11
    Apr 03, 2009 @ 20:57:04

    drept sa-ti spun, eurovision-ul asta „de la noi”, mi se pare o mare gogomanie…

  3. sandydeea
    Apr 06, 2009 @ 20:49:15

    😀 Si ce nota ai luat pe interviu?

  4. Alexandra
    Apr 06, 2009 @ 20:50:29

    :)) 9, 50. Dar cred ca am luat punctaj mai mare pe design-ul blogului :))

Lasă un răspuns

