Au inmugurit copacii


La mine in fata blocului au inmugurit copacii. Si asta nu e o stire, pentru ca, in primul rand, ii lipseste elementul de noutate. O fi vreo noutate pentru cei de la munte, care mai au inca zapada, dar aici intervine proximitatea. Deci faptul ca au inmugurit copacii la mine in fata blocului, in Bucuresti, de vreo saptamana deja, nu e o stire. E doar o constatare a faptului ca viata incepe sa se regenereze in natura.

M-am hotarat: anul asta renasc si eu. Nu m-am hotarat si asupra aspectelor care tin de treaba asta, dar sunt hotarata sa fac ceva inspre bine… Am vrut initial sa denumesc postul asta „Back to Basics”, din motive de nostalgii. Ma apucase zilele trecute un dor nebun de casa, de copilarie si de vremea aceea care nu se mai intoarce niciodata, decat in gandirea mea atemporala. Caci, in fapt, doar timpul fizic este temporal si masurabil, desi nici asupra chestiunii asteia nu mai sunt asa de sigura de la o vreme ( si nu, nu sunt nebuna😛 ) Si sa nu-mi spuneti ca ati auzit de asta numai la mine si in „La Tiganci”, ca nu va cred.

Asadar, tin sa va mai dau o noutate ( nu ca as mai fi dat vreuna pana acum), dar va ofer inspre ilustratie o modalitate de „regenerare” a vietii; si anume: se marita mama! Voi participa la a doua ei nunta, caci la prima eram in burtica prin luna a treia. De data asta nu se marita cu tata, desi au ramas prieteni, dar se marita cu iubitul ei de vreo 5-6 ani incoace, iar eu ma bucur. Astept sa-mi dea si tata vestea ca se insoara cu iubita lui actuala, ca sa am oficial patru parinti :)) Probabil ca nu va asteptati la asta, dar as face un casting pentru rolul de domnisor de onoare care sa ma insoteasca la nunta. Doritorii sunt rugati sa trimita un CV si o fotografie la adresa mea de mail ( alexandra_slm@yahoo.com), cel tarziu pana luna viitoare pe vremea asta si vedem ce iese.😀 Da, stiu, nu-s pe treaba mea; da’ nici multa treaba n-am!

De fapt, treaba as avea detul de multa, iar daca ziua ar avea cel putin 36 de ore din care 24 sa fie numai lumina as fi cea mai fericita! ( am mai spus asta, dar nu inseamna ca daca repet nu mai stiu, ci ca doar nu mi-am schimbat perceptia😛 ). In acelasi ritm caracteristic mai anunt inca o data ca mi-e dor de casa si de copilarie, si de orasul Victoria si de verile petrecute la strand, la poalele Fagarasilor, si de bunicii mei mi-e dor si de prima iubire. Dar, cine stie, „necunoscute sunt caile Domnului”🙂

 Inmuguriti si voi in primavara asta, ca viata abia a inceput sa prinda forme…. Fondul il are demult…🙂

11 comentarii (+add yours?)

  1. Dolan
    Mar 22, 2009 @ 09:46:28

    :)) Ce dilie esti !
    Am vrut sa trimit si eu un CV, doar de dragul concursului, apoi mi-am amintit ce varsta am, asa ca am renuntat din start :)))

  2. Ioana Sima
    Mar 22, 2009 @ 12:26:20

    I-auzi! Felicitari si Casa de cacat sa nu-si bage nimeni nasul in ea🙂

  3. DS
    Mar 22, 2009 @ 21:16:23

    Helău Hau Hau.

    Je e prea tanar, timid si anti-social pentru a prezenta interes. De aceea nu trimit CV.
    De asemenea Je vorbeste mai tot timpul la persoana a 3-a.
    Dar, daca tu doresti, Je poate sa-ti promoveze initiativa (haha). Serios.

  4. EastSideR
    Mar 23, 2009 @ 12:45:02

    hm…daca faceai postul cu vreo luna in urma, puneam si eu un CV,
    dar cum sunt „ocupat”nu ma bag in concurs, oricum sunt prea plictisitor pentru a putea ocupa un post gen „maid of honor”(apropo, recomand filmul, in cazul in care nu l-ai vazut)…una peste alta fericitul castigator va primi ceva deocheri🙂 asa ca recomand sa „ptiu” foarte des…:-D

  5. sandydeea
    Mar 23, 2009 @ 23:37:40

    si la mine au inmugurit…e asa fain…abia astept sa simt parfumul cald de primavara

  6. Adrian Manolache
    Mar 24, 2009 @ 19:31:25

    salut sa modifici si tu in blogroll linkul meu Muultumesc

  7. Alexandra
    Mar 24, 2009 @ 20:01:51

    Da, pai chiar facusem din asta o prioritate, dar am uitat :))

  8. Estrella Azul
    Mar 26, 2009 @ 13:06:23

    Ce fain de tine… si aici in Cluj-Napoca au inceput sa inmugureasca copacii, dar sunt ceva mai timizi😛
    A fost o zi frumoasa de primavara duminica… si de atunci pana ieri a plouat/nins/sau chiar ambele in fiecare zi :(( si azi e innorat😦
    Vreau si eu primavara frumoasa ca imediat suntem la mijlocul ei deja😛

    PS: felicitari mamei tale si prietenului ei, casa de piatra!
    iar tie break a leg sa gasesti un candidat bun🙂

  9. dadilana
    Mar 27, 2009 @ 10:40:11

    pai a venit indeed primavara,caci asa cum spune si Tudor Gheorge, ,,au scos stramosii degetele afara”…

  10. radu viancu
    Mar 30, 2009 @ 10:40:28

    pot sa sar peste casting? adica…intelegi tu🙂

  11. bakke
    Mar 10, 2010 @ 20:49:45

    frumos.bravo

Lasă un răspuns

