Pantofi noi ( in aceleasi picioare)


Our battles are repeticious, if not, broken poetry…

Cred ca am mai scris asta candva ( oricum nu cer drepturi de autor ca nu-mi apartine)…

Despre ce voiam sa scriu? Ca am plecat cu un gand si cred ca l-am pierdut pe traseu… Voiam sa recuperez putin, cumva, ultima saptamana, sau ultimele 10 zile, asa ceva. Voiam sa scriu ca e de mers in club Tonka si club Turabo, ca e foarte misto in amandoua ( de fapt, cred ca mie peste tot pe unde merg imi place :)) )… Am facut mai mult decat clubbing weekendul trecut; de Malibu si Kristal parca am mai zis. Weekendul asta  m-am multumit ( deocamdata, ca e abia sambata) cu The Rooms. Never been there before, dar e dragut. Cel putin prietenilor mei le-a placut tare mult. Atmosfera e destul de prietenoasa si oarecum intima, iar muzica e buna, e de toate felurile; asa ca nu prea ai cum sa pleci nemultumit de acolo…🙂 Poate mai merg.

La naiba, ieri, alataieri aveam atat de multe idei despre care voiam sa scriu, pe care mi-ar fi placut sa le dezvolt, iar azi mi-a intrat gandirea in concediu, sau vacanta, sau weekend, cum vreti. Fir-ar! Ma duc sa-mi cumpar o pereche de pantofi ( Cinderella is the perfect example of how a new pair of shoes can change a life)🙂

Update: 15 martie

Asadar, mi-am amintit ( in sfarsit) si celelalte lucruri pe care voiam sa le zic: tebuie sa upgradez sectiunea „Filme” pentru ca am mai vizionat si eu intre timp alte cateva ( vreo 3 sa fie la numar) si am fost si la film 3D, dar nu am ramas chiar asa de incantata in urma experientei; efectele vizuale ( ca doar despre asta e vorba) au tot farmecul, insa s-ar putea sa iesi cu o durere destul de apasatoare de ochi si de cap, si daca mai mergi si la un film cvasi-de-groaza, asa cum e cel cu Sfantul Valentin ( nu i-am retinut numele😛 ), nu cred ca vei putea sa-ti tii in permanenta ochelarii la ochi fara sa pleci putin traumatizat. Apropo, era langa mine un tip care se speria la orice faza. Ce sunt eu fricoasa, dar cand se speria ala cadeam de pe scaun de ras :)))) Am iesit de la un film de groaza razand mai ceva ca dupa o comedie. Am facut si febra musculara la falci de la atata ras; bine, adevarul e ca si eu am cam tresarit de cateva ori la fazele serioase, dar nu m-am manifestat ca tipul acela care mai avea putin si tipa….

Asa, bun. Pe langa asta, scrisesem mai sus ca vreau sa ma duc sa-mi iau pantofi. Vrajeala. Numa’ bine ce-am ajuns la mall ca ma suna colegii sa mergem la filmare la party @ Lehliu cu Buzdugan si Morar. Ok, si cum ramane cu pantofii mei? Cred ca pana la urma ma duc sa rezolv this issue azi, cumva, in vreun fel, ca ieri nu am apucat decat sa intru in doua magazine, mi-am luat haine, m-am schimbat cu ele ( adica dupa ce le-am platit m-am intors in cabina si m-am schimbat cu ele) si am plecat la party, ca venisera colegii sa ma ia. De astea n-am mai facut niciodata, dar a fost tare misto😉 Ne-am distrat la party, cu toate ca am ajuns mai primii, am facut poze si ne-am bucurat ca baietii si-au scos banii pe amenda CNA. Intr-adevar, clubul s-a umplut cu 1500 de persoane, avand in vedere ca el are o capacitate de 700. Sa fi tot fost ceva inghesuiala.🙂 Pana la urma a iesit bine, a venit lume de peste tot si cred ca toti s-au simtit extraordinar. Probabil ca asta e doar un inceput…

Hai, duminica frumoasa!🙂

Lasă un răspuns

