De Dragobete


De Dragobete ne bucuram de o sarbatoare, sau, mai degraba, de o traditie romaneasca. Sunt convinsa ca cei mai multi dintre voi s-au saturat de inimioare si ursuleti de plus, de roz, de pene, de inimoare si iar inimioare, sau de tot ceea ce inseamna imprumutatul Valentines’ Day.

Asadar, in spiritul romanesc, va daruiesc tututor o piesa minunata. La Cerbul de Aur 2008, aceasta piesa m-a facut sa plang cu sughituri, desi eram in arena, in prima seara a festivalului in timpul caruia ziua lucram si noaptea ii ascultam pe artisti… ( mi-e dor de perioada aia de nu mai pot, tocmai de asta am postat piesa Angelei Similea…)

P.S. (postsecret): Azi la prima emisie (Adevar sau baliverne) am vorbit cu Georgeta Ghinea si Camelia Patrascanu despre compatibilitati intre cupluri anul acesta… Si au fost ceva coincidente, ceva preziceri ( daca le pot zice asa), am auzit vorbindu-se despre suflete pereche si am primit mesaje cu tot felul de intrebari, ca si cand unele mi-ar fi fost adresate; oricum, din punctul meu de vedere (posibil sa fiu subiectiva, nu contest), a iesit frumos.. plus ca a debordat de dragalasenie materialul de doua minutele cu secvente din The Lady and the Tramp, Cinderella, Sleeping Beauty si Little Mermaid😀

Lasă un răspuns

