Nu sunt, dar ma aflu


Am preluat de pe blogul lui Andy un lucru dragut, si m-am gandit sa-l adaptez si sa-l dau mai departe cui vrea, caci demult n-am mai primit si dat o leapsa…

SUNT: obosita si dezamagita, dar plina de speranta
AS VREA: sa fi fost mai proasta („daca eram un pic mai prost, eram fericit”)
PASTREZ: amintirile in Cutia Pandorei
MI-AS FI DORIT: sa fii ramas la 18 ani
NU IMI PLACE: sa fiu luata de proasta
MA TEM: de singuratate, mai ceva ca iepurii
AUD:  intunericul mai puternic decat lumina
IMI PARE RAU:  ca nu regret niciodata nimic
IMI PLACE:  dragostea
NU SUNT:  curva
DANSEZ: nu dansez, asta e mersul meu
NICIODATA: sa nu spui niciodata
PAR: ingamfata
PLANG: cand sunt trista
NU SUNT INTOTDEAUNA:  atat de vesela precum ma stiti toti
NU IMI PLACE DE MINE:  cand fac pe proasta numai ca sa nu-i jignesc pe altii
SUNT CONFUZ: asta e starea mea generala
AM NEVOIE: de carnet si masina
AR TREBUI: sa fac exact ce vreau, cand vreau.

3 comentarii (+add yours?)

  1. DS
    Feb 22, 2009 @ 19:51:24

    Si mie mi-ar fi placut sa ramaneti toate ca la 18 ani😀
    Si eu ti-am dat mai departe „leapsa” asta, dar nu m-ai bagat in seama.
    Huooooooooooo.

  2. Alexandra
    Feb 22, 2009 @ 19:53:43

    of, iarta-ma, probabil ca lucram ceva :))

  3. adi
    Feb 23, 2009 @ 16:04:22

    preiau si eu „leapsa” si o dau mai departe :))

Lasă un răspuns

