Centerfold


Zilele astea n-am prea avut timp sa scriu, nici sa gandesc prea mult n-am apucat de fapt😛 Dar, dupa toate astea, avand in vedere ca se incheie ( pentru unii) zilele lucratoare ale saptamanii, si pentru ca e vineri, 13 ( asa ca in filmul american de groaza), dau iama in blogul personal sa mai astern cateva cuvinte.

Din aceeasi categorie, „Sex and The City”, am putea incadra si urmatoarele…

Probabil ca, in ciuda aparentelor trecatoare, voi ramane aceeasi; ma refer la faptul ca iti voi zambi in continuare atunci cand tipi la mine, voi rade cu nonsalanta atunci cand imi vei spune ca sufar de mine ( cand de fapt stii ca tu esti cel care sufera de mine…), iti voi raspunde ironic atunci cand esti sarcastic, nu-ti voi intoarce vorba mai mult decat felul in care mi-o trimiti, nu voi iesi in evidenta mai mult decat ma evidentiezi tu, nu voi fi mai buna sau mai rea decat felul in care ma vede fiecare, in special eu.

Ah, ca e foarte important… sa nu cumva sa uitati de Sf. Valentin…  sarbatoarea asta imprumutata. Vedeti ca deja au scos oamenii tarablele pe la iesirile de metrou. Sa va grabiti cu totii sa luati chiciuri de la ei, ca-i musai anu’ asta sa te duci cu papitzoi la gagica sau gagic… Of, Doamne… Si daca as fi avut cui sa dau cadou maine, cu siguranta ar fi fost mai original decat toate chestiile astea comerciale si de un relativ prost- gust ( zic „relativ” pentru ca probabil unora le si plac, de se vand, de exemplu inimioarele, mai ceva ca paine calda; asa ca nu poti sa te nu injura ca nu esti la tine acasa pe gusturile omului)🙂

Va urma…

9 comentarii (+add yours?)

  1. b
    Feb 14, 2009 @ 16:50:38

    Dar de ce trebuie sa dai ceva mai original de 14 februarie , decat celelalte kitsch-uri din comert? Daca niste oameni de marketing dicteaza societatii un set de reguli nu inseamna ca trebuie sa le respectam orbeste. De ce trebuie sa fie 14 februarie sa ii arati cuiva ca il/o iubesti ? Toate sarbatorile au devenit catalizatori comericali , s-au tabloidizat. Cei care inca mai gandim pentru noi , ar trebui sa nu urmam spiritul de turma . Nu se compara nimic cu un cadou , o floare, o atentie sau un gand bun , venit ca o surpriza fara sa fie o zi anume. Atunci stii ca cineva drag chiar se gandeste la tine , iar initiativa bate obligatia.

  2. Alexandra
    Feb 14, 2009 @ 18:10:55

    Pai da, eu sunt de acord cu tine. Am scris exact ce ai zis tu anul trecut pe vremea asta…🙂
    Oricum, mi-am facut cadou de ziua asta a indragostitilor… Un parfum, o vizita la dentist, una la manichiura…😀 de astea…

  3. eress
    Feb 16, 2009 @ 22:10:30

    deci se lăsă bine cu ziua împrumutată până la urmă😀
    Dragobetele cu ce se lasă ?

  4. Alexandra
    Feb 17, 2009 @ 11:31:16

    Mda… Oi gandi eu in perspectiva, dar nu am gandit chiar asa departe… :)) mai vedem pana pe 24 cu ce ne-om alege😛

  5. DS
    Feb 18, 2009 @ 01:02:26

    Nici n-a inceput bine anul ca deja ne-ati „placat” cu un 14 feb, 24 feb, 1 mar,8 mar, zile de nastere, aniversari, dumnezei si sfinti.
    Pffff, deja ma doare capul.

    Alegeti una din toate alea si aia sa ramana.

  6. DS
    Feb 18, 2009 @ 01:04:03

    E ca si atunci cand parintele merge la cumparaturi cu fiul/fiica:

    – Mami, mami, vreau asta si asta si asta si asta.
    – Bine puiut, dar alege numai una si aia o cumparam
    – Dar mami eu le vreau pe toate. De ce nu le putem lua pe toate ?
    – Pentru ca mami mai trebuie sa si manance.

  7. DS
    Feb 18, 2009 @ 01:07:36

    Si pentru incheiere:

    „Nu, nu sunt zgarcit. Sunt doar mai sarac decat mi-ar placea…”.

    Dar in acelasi timp… Aren`t we all ?

  8. Alexandra
    Feb 18, 2009 @ 12:29:24

    Stai asa ca m-ai pierdut… acum sa-mi zici la ce te refereai, sa fac conexiunile :))

  9. DS
    Feb 19, 2009 @ 00:30:32

    :)) nimic, imi exteriorizam frustrarile

Lasă un răspuns

