Rupe-i blugu’ !


Mda… Azi- dimi, cand mă aflam la Universitate, în R3, înainte de începerea examenului la TV, am ieşit fuguţa- fuguţa afară din sală. Şi uite- aşa, în drumul meu spre ieşire, m-a agăţat… o bancă m-a agăţat. Şi mi-a rupt blugu’ de pe mine. Adică l-a rupt la modul sfâşiat. Şi m-am şi zgâriat… destul de urât. Însă, pentru că ţipa originalitatea din mine şi din colegele mele, mi-am tăiat blugu’ şi în partea cealaltă, relativ simetric. Am rămas aşadar cu o pereche de blugi emo şi am primit titulatura de fata TRU, sau Trashy, vorba lui Puiu. Aşa am rămas eu la examen, dar imediat după ce l-am terminat (şi l-am terminat, căci am scris tot şi cred că şi bine :P) şi după ce am dat o tură prin vreo două librării (unde am fost un veritabil punct de atracţie) m-am dus repede acasă să mă schimb, ca să vin şi eu ca omu’ la serviciu. Cred că numai mie mi se întâmplă de astea nemaiîntâmplate :))

Într-o altă dezordine de idei, am citit pe Mediafax o ştire faină. Pentru cei care cred ca drogurile ( fumatul marijuanei, în speţă) nu afectează în niciun fel, ia te uită ce scrie „ici şa”:

„Potrivit unui studiu american de ultimă oră, consumul cronic de marijuana provoacă infertilitatea masculină, a anunţat  agentia de presă ANSA, citată de Descopera.ro. O demonstrează un studiu condus de Xiaofei Sun şi Sudhansu Dey de la Departamentul de Farmacologie din cadrul Vanderbilt University Medical Center din Nashville, Statele Unite.”

Na mai ziceţi acum băieţi că vreţi să fumaţi😛

Hai, o zi frumoasă să aveţi!🙂

5 comentarii (+add yours?)

  1. evir11
    Ian 23, 2009 @ 21:15:07

    dupa incercam cu coca si ne-o refacem!!!!………..

  2. radu viancu
    Ian 24, 2009 @ 14:51:24

    cand fumam ceva?🙂

  3. Cineva
    Ian 25, 2009 @ 12:47:21

    păi si pozele unde sunt? :))

  4. Andrei
    Ian 26, 2009 @ 15:45:41

    Daa…examenul la TV, pe care nu il ia nimeni(un mit), dar pe care il trece toata lumea(adevar)… Io il dadeam p’asta prin anu’ 2, dar vad ca nu mai e ca pe vremea mea, prin pleistocen…

  5. Alexandra
    Ian 28, 2009 @ 00:17:09

    @radu: fumam, mufam, cum nu?! cand aduci tu marfa…
    @cineva: pozele cele doua sunt inca in telefon, ca nu era nimeni cu aparatul de fotografiat cu DSLR dupa el, si nici operatori de filmare nu aveam cu mine in momentul ala :)) poate le voi scoate odata si le voi posta. desi nu e nimic mai mult decat o bucata de piele (ce-i drept, a mea) zgariata…
    @andrei: nu-mi era prea frica de examenul la TV ca nu prea aveam de ce, dar na, emotiile aferente oricarui examen ma insoteau totusi🙂 noi am dat examen si anul trecut, adica al doilea, dar si anul asta, pentru ca am aprofundat, cica, materia…

Lasă un răspuns

