Curiozitati


Am primit zilele astea pe mess vreo cateva massuri cu textul urmator. Mi s-a parut destul de amuzant, dar, ca sa nu fiu acuzata de spam, il postez pe blog.

Trecerea alimentelor din gura in stomac dureaza 7 secunde. Parul omenesc poate suporta o greutate de 3 kg. Penisul unui barbat,are, in medie, de 3 ori masura degetului sau mare, de la mana. Osul de la sold este mai tare decat cimentul.  Inima unei femei bate mai repede decat a unui barbat. Exista in jur de 3 mii de milioane de bacterii in fiecare din laba piciorului tau. Femeile clipesc de doua ori mai des decat barbatii. Pielea corpului omenesc cantareste de doua ori mai mult decat creierul. Corpul tau utilizeaza 300 de muschi, numai pentru a se mentine in echilibru, cand sta in picioare. Daca saliva ta nu poate dizolva un anumit aliment, nu-l poate savura. Femeile au terminat, deja, de citit acest mesaj. Barbatii continua sa-si masoare degetul mare.
 😀 Eu m-am amuzat destul de bine.
            De altfel, as mai fi vrut sa scriu de aseara cateva cuvinte despre ce am discutat ieri in emisiune, la „Rai da’ buni”, in ceea ce priveste publicul telespectator care vrea sa vada doar tampiti, sau aratari, sau nebuni, pe la diverse emisiuni. Totusi, parerea mea e ca publicul nu e unul prost, si nici incult. Nu contest „a-cultura” altora care urmaresc diversele programe, insa, adevarul e ca, asa cum spun cotele de audienta si raitingul, cel mai mult oamenii se uita la balivernele astora ce i-am descris mai sus. Sa nu spunem ca daca asta le dam, la asta se uita, ca ce altceva sa si urmareasca?! Adevarul il stim cu totii: daca din atatea programe de televiziune, atat culturale, socio- politice, cat si mondene si de divertisment care „ruleaza” pe ecranele televizoarelor cele mai mari audiente le au acestea din urma, inseamna ca majoritatea oamenilor la asta vrea sa se uite. Si, asa cum spuneau si invitatii de ieri ( Adriana Bahmu’, Anamaria Prodan si Codrin Stefanescu) oamenii s-au saturat de normalul de acasa; sau mai degraba de banalul de care au parte zi de zi. Oricum, noi am promis de ieri ca vom incerca sa aducem in emisiune mai multi oameni de valoare, ca sa incercam sa prestabilim un trend vechi, si totusi, nou. Acum ramane de vazut in ce masura acesti oameni vor vrea si vor putea sa participe in emisiunile noastre si cat de multa audienta vor atrage. Daca nu ne va iesi asa cum ne propunem, puteti ramane sa vizionati oricum si „Adevar sau baliverne”, o emisiune care abordeaza in speta teme socio- politice si de interes general, targetate totusi unui public destept!

3 comentarii (+add yours?)

  1. Dolan
    Ian 23, 2009 @ 19:30:50

    Deci am masurat de 3 ori, nicio legatura intre degetul meu mare de la mana si penisul pe care’l detin momentan. Penisul e mult mai mic….
    Despre ce era vorba aici?😀

  2. Andrei
    Ian 23, 2009 @ 22:26:07

    @ Dolan: Daca ai calcula diametrul, nu ti-ar mai da eroare…;)

  3. DS
    Ian 24, 2009 @ 00:15:19

    Ooooo, rahat. Incepeam sa ma simt si eu bine cu lungimea degetului cand mi-am dat seama ca e o gluma. Merci mult.

Lasă un răspuns

