Viata e locul meu de joaca


Pentru ca am vrut sa acopar cateva idei pe care nu am apucat sa le postez din lipsa de timp ( din lipsa de ce altceva?!), ma apuc sa scriu asta.

Am vrut sa postez mai acum vreo saptamana cate ceva despre Esoteric Agenda. Am apucat numai sa amintesc de el. Nici de data asta nu-l voi diseca, pentru ca trebuie sa te uiti la filmul asta de cel putin doua ori sa-i intelegi „ifosele”. In linii mari se vorbeste despre The New World Order, despre masoni, despre sfarsitul lumii ( pe care bineinteles ca noi il provocam), despre religii si despre multe altele adiacente acestor subiecte. Nu te impacienta, ca nu te face sa devii ateu, nici nu te rascoala, nici nu te trimite la razboi. Iti intredeschide ochii la realitatea din jurul tau, realitate prefabricata de cei mai puternici tie. Oricum, ia-l repede de pe net si vizioneaza-l. ( nu sunt pro-piraterie, dar nici contra, luand in considerare faptul ca nu cred ca se difuzeaza la vreun cinematograf sau la mall). playground

Asa cum titlul postului meu zice ( nu stiu daca s-a mai gandit cineva la asta si are de gand sa-mi ceara drepturi de autor, dar mie mi-a venit asta in cap in timp ce invatam, mai devreme azi) viata mea e locul meu de joaca. Ma rog, si viata ta poate sa fie locul meu de joaca. Daca ma joc cu viata, probabil ca si ceea ce se numeste „viata ta”, care face parte din viata, in genere, e deci inclusa intr-a mea. ( stiu, problematica situatie, dar sper ca-mi intelegi exprimarea exhaustiva).

Asadar, nu ma intelege gresit, caci nu ma joc cu viata la modul „prinselea” sau „v-ati ascunselea”, nici macar ca in „Second Life”. E locul meu de joaca pentru ca asa ma desfasor eu. O traiesc undeva aproape de superlativ, si cateodata nici nu-mi dau seama de asta. Ma joc cu sentimentele mele si asta e cel mai distractiv. Imi pare rau pentru cei care intra in joc si nu inteleg regulile lui, caci vor avea de suferit. Insa, cu putin noroc, legile se incalca voit ( asta pentru cine vreau eu, caci e locul MEU de joaca)🙂

Ah, ca am uitat sa scriu asta in postul de mai jos: nu stiu daca se fac sau nu nunti in Opera, dar eu acolo vreau sa ma marit. E varianta light a castelului in care visam sa-mi fac nunta cand eram mai mica putin. Deci, in cadrul competentelor necesare pentru atentarea la titlul de viitor-sot al meu, un potential candidat trebuie sa tina cont si de treaba asta :))

high-hills

I’m on my high-heels shoes, playin’ on my playground, called Life…

(ups, am corectat greseala; my bad!)

12 comentarii (+add yours?)

  1. Dennda
    Ian 18, 2009 @ 14:29:06

    Iti recomand si „The Secret”. Este un film exceptional care iti deschide ochii si iti schimba putin mai mult viziunea asupra vietii !🙂

  2. Alexandra
    Ian 18, 2009 @ 16:57:47

    Multumesc, l-am vazut demult!🙂

  3. Mircea Popescu
    Ian 19, 2009 @ 16:08:32

    Eu n-am mai vazut zis la nimeni, asa ca poate n-ai de ce sa0ti faci griji.

  4. krossfire
    Ian 20, 2009 @ 21:53:41

    E ieftin rau filmul. Nu i-am vazut rostul, e pe acelasi palier cu Zeitgeist. Raman la Religulous si la documentarele mai serioase😛

  5. krossfire
    Ian 20, 2009 @ 21:55:13

    N-am inteles ce-i cu recomandarea pirateriei cand e vorba de filme full. Mai uitati-va oameni pe Google Video (tone de filme full acolo) http://video.google.com/videoplay?docid=6898983724739063805

  6. krossfire
    Ian 20, 2009 @ 21:55:59

    Acum revazand introducerea mi-am amintit de ce am renuntat sa ma uit de pe la jumatate : Voiceoverul este cel putin penibil iar montajul parca apartine unui pusti de 16 ani care stie bine ProShow Producer.

  7. Alexandra
    Ian 20, 2009 @ 22:03:05

    Hai bah Giga’ Contra, oh tu, all mighty! :)) c’mon, ti s-a urat cu binele?! Tu chiar le iei pe toate aiurea-n tramvai? Ne pare rau ca suntem limitati si ca ne uitam la documentarele noastre ieftine si ca nu avem accesul pe care il ai tu la informatie si la documentare serioase.. Vai, vai, vai!
    Sa stii ca daca tie nu-ti place ceva, pentru ca asa esti tu, aia nu inseamna ca noi, toti restul care ne uitam la lucrurile astea suntem vai-si-amar de capul nostru… Si probabil ca nici aia care le-au facut…
    Oricum, mie mi-a placut filmul. Voi avea in vedere si recomdarea ta! Ah, si inca ceva, nu prea avem toti timp sa stam sa „google-uim” filme… Dar nu-i nimic, ca macar suntem”ieftini”🙂

  8. krossfire
    Ian 20, 2009 @ 23:01:01

    Aoleu ce te-ai atacat. Stai chill, am zis ca e ieftin filmul nu ca sunt ieftini cei ce l-au vizionat. Pana la urma l-am vazut si pe-asta si pe Zeitgeist. Daca sari asa la orice parere contra nu o sa ai prea multe comentarii fara interese personale in spatele lor.

    Ti-am sugerat sa te uiti pe Google Video inainte sa indrumi lumea catre torenti pentru ca puteai sa incorporezi filmul in blogul tau, era asa…de efect😉

  9. krossfire
    Ian 20, 2009 @ 23:16:13

    Culmea, restul postului mi-a placut (mai putin greseala din fraza englezita) dar voiam sa-ti spun doar ce ar mai fi fost de corectat. Exaltarea dupa vederea unui documentar conspirationist dispare dupa cateva zile, motiv pentru care daca iti scriai atunci postul ai fost mai obiectiva, that’s all.

  10. Alexandra
    Ian 20, 2009 @ 23:49:40

    Interese personale :)) Da’ ce sa vrea comentatorii de la mine? M-am atacat pt ca asa sunt eu, pentru ca am scris ce mi-a placut mie si pentru ca nu am cerut parerea nimanui. Da, n-am nimic impotriva parerii tale, de aia am si aprobat comentariile. Din ceea ce ai scris, reiese clar atitudinea ta vizavi de cei care vizioneaza „documentare ieftine”. Stim amandoi ca tu te crezi ( si poate si esti) deasupra celorlalti dpdv intelectual si n-am nimic impotriva.
    Si pe bune acum, eu abia mai am timp sa scriu, tu vrei sa stau si sa incorporez chestii pe blog…?! da’ eu nu vreau sa-mi pun… cine e interesat de aceste „recomandari” ale mele poate sa-si procure, asa cum crede de cuviinta, filmele. Eu una de pe DC l-am luat, ca asa mi-a fost mie mai simplu, si pt ca se vede mai bine decat pe Google Video.
    …si eu zic ca am fost destul de obiectiva din moment ce am scris postul la aproape doua saptamani dupa ce am vazut Esoteric Agenda…
    Whateve’, am alta treaba la ora asta!🙂 Te pup! ( auzi, „culmea”, restul i-a placut… ntz ntz ntz)

  11. krossfire
    Ian 20, 2009 @ 23:51:30

    Hai ca te las in pace, nu-ti mai comentez aici🙂 (Desi ideea unui blog este dialogul deci implicit si obtinerea unor pareri)

  12. Ioana Sima
    Ian 21, 2009 @ 23:45:32

    :)) ioi femeie, ce te-a apucat??? :)) zicea si omu’, nu te ataca, nu era personal…suna-ma daca vrei sa iti cant sa te calmezi :))

Lasă un răspuns

