Vaduva vesela


A fost prima oara… Si acum imi pare rau ca am asteptat atat… 21 de ani?! Am crezut ca va durea si ca nu voi mai avea rabdare pana la sfarsit. Cand s-a terminat, m-am suparat enorm…

Hei, hei! E vorba de prima oara… la Opera! A fost minunat! A fost o decizie spontana atunci cand am zis „Da!” si ma bucur enorm ca nu am stat sa ma gandesc o mie de ani la asta. Demult voiam sa merg oricum…

Vaduva vesela( The Merry Widow), de Franz Lehar, e o opereta in 3 acte, cu pauza ( de tigara) intre ele. Cand auzi primul „gong” intri repede, ca la al doilea intensitatea luminii scade in sala, iar la al treilea trebuie sa te asezi si sa aplauzi inceputul. Apropo de aplaudat, ma dor si acum palmele la cat de tare m-am manifestat… vaduva-vesela

Si pentru Ana si Oana a fost prima oara la opera, asa ca nu va zic ce emotii aveam toate si cam cat de pierdute in spatiu eram pana ne-am asezat. Oricum, e superba Opera, cladirea in sine. De opera de la Opera nici nu mai vorbesc! Fascinant! ( vorbesc de zici ca am descoperit America, cel putin… Evrika!).

Oricum, m-am bucurat enorm ca mi-am petrecut sambata seara acolo si nu prin vreun local sau club. Am facut de astea destul. Si o sa mai fac. Dar cu siguranta ca episodul Opera se va repeta; deja am stabilit. Sambata urmatoare tot acolo ma duc, la Alba ca Zapada, zice-se. Om trai si om vedea, vorba orbului.

Asa ca ziua mea de „invatat” si curatenie s-a terminat cum nu se putea mai bine: in fata calculatorului, revenindu-mi dupa „seara cea mare”, in care s-a produs inevitabilul!🙂 Mi-e rusine totusi ca am asteptat atat pentru asta.

In alta ordine de concluzii, varsta medie a fost undeva pe la 30- 40 de ani, iar sala a fost plina. Cine nu stie cat de mare e sala, are un motiv in plus sa fie curios sa mearga la Opera. Rezumatul a ceea ce s-a intamplat in seara asta timp de 3 ore si un pic il gasiti daca dati click pe Vaduva vesela.

Alte impresii mai gasiti si la Ana si Oana, dupa cum am scris mai sus.

Weekend grozav va doresc si voua mai departe!

4 comentarii (+add yours?)

  1. Ioana Sima
    Ian 18, 2009 @ 00:36:47

    Finally! Bai te-as fi dus si eu dar stii ca niciodata nu am fost in stare sa ma mobilizez sa iau bilete :)) data aviatoare iei tu bilete si ma inviti la opera :))

  2. Ana
    Ian 18, 2009 @ 01:34:32

    Presimt ca o sa devenim operaaholics🙂

  3. Dennda
    Ian 18, 2009 @ 12:27:34

    Si eu presimt la fel ca Ana !🙂 E muuuult prea frumos !

  4. irina alexia
    Noi 19, 2009 @ 15:12:26

    Ma duc si eu sambata asta la Vaduva Vesela dar la Opereta….stiu ca este o piesa cu succes la public in orice tara s-ar juca deci sunt ff. nerabdatoare!

Lasă un răspuns

