Rai, da’ Buni


Nu am gasit un titlu mai potrivit la ora asta, pentru postul asta. Dar se potriveste… daca tot ar spune unii despre subsemnata ca as fi rea… Rea, da’ buna, ca sa ma exprim asa, daca tot sunt ( deocamdata) redactor la Rai da’ Buni.🙂 Si la Antena 2 Special Adevar sau Baliverne, de luni ( s-a schimbat modificarea). Sper eu. fructe

Zilele astea am avut multe de facut: am muncit si 12 ore pe zi ( avand in vedere ca nici macar nu e lumina 12 ore😛 ), am avut si vreo doua teste pe la facultatzuri ( desi usoare) si cam asa. N-am apucat totusi, de vreo 5 zile, sa ajung sa-mi cumpar niste banane si portocale ( cam singurele fructe pe care le mananc eu in perioada asta). Daca binevoieste cineva sa-mi aduca si mie, i-as fi recunoscatoare. Ma gasiti acasa, dupa 11-12 noaptea in principiu, pana pe la 9 dimineata ( cu putin noroc si bunavointa si mai tarziu, pana pe la un 11 asa).

Zilele ce urmeaza nu vor fi nici pe departe mai libere. Cu toate ca munca e mai putina maine, nu trebuie sa uit si de faptul ca am venit in Bucuresti la facultate. Asadar, bine as face sa invat si pentru examenele din sesiune, ca anul asta zic astia ca as termina. Bine, zic, si-mi vad de treaba.

Vreau ca zilele de weekend sa fie dedicate ne-faptelor. Adica sa fie zilele in care nu se intampla nimic. Poate asa, cu ceva bafta, sa fie niste zile bune pentru omenire, ca despre asta este vorba. Vreau sa fie weekendul in care nu se mai lupta nimeni in Gazza, cand rusii dau gaz tuturor tarilor care au nevoie de asta, cand nu mai moare nimeni in niciun fel de accident, cand nu mai divorteaza nimeni, cand nu mai falimenteaza nicio institutie, cand nu mai e criza, cand toate alea rele se spala… Asa cum se spala iarba dupa ploaie, asa cum ne spalam noi dupa ce ne murdarim.

have-a-great-weekend In alte cuvinte, sau mai degraba altfel spus, mi-ar placea sa fim ceva mai curati decat de obicei, sa ne respectam statutul pe care ni l-a acordat umanitatea si sa ne respectam noi pe noi. Cum spune o celebra zicala: pentru a schimba lumea, trebuie mai intai sa incepi cu tine. Asadar, hai sa punem mana de la mana, astfel incat sa ne asternem mai bine ca sa dormim mai frumos ( „cum iti asterni, asa dormi” sau ” nu te intinde mai mult decat te tine plapuma”)😀 Parca asa era….

Lasă un răspuns

