„Se intampla lucruri”


Vorba unei celebre profesoare de PR…

While Hani e plecat prin Austria la schi si m-a lasat sa-mi vad de ale mele ( so to speak), nu mai prea am timp de nimic. De fapt, fac de toate. Incepand cu teme pentru facultate, de sfarsit de semestru si cu pregatiri pentru teste, continuand cu mersul pe la cununii civile si after-party-uri mascate, pana la evenimente mai deosebite, cum ar fi schimbarea locului de munca… Nu scriu prea multe despre asta ca sa nu zic „Hop” pana nu sar gardul. In orice caz, sa va uitati de maine seara, de la 22:15 pe Antena 2, la Agentul VIP, pana vineri inclusiv.🙂

De altfel, ma chinui sa ajung si eu pe la un mall in ideea in care vreau sa-mi cumpar o noua pereche de cizme ( macar), dar nu am cand. Am ajuns totusi azi, neplanuit, in Baneasa Shopping „Shity”, dar n-am rezistat; era prea multa lume pentru mine si prea mare vanzoleala ca sa apuc sa ma uit si eu ca omul dupa ce aveam nevoie. N-ai loc nici sa te inghesui, ca sa zic asa… Asta e, reduceri cica; de fapt, preturile sunt aceleasi… dar sar romanasii ca la painea calda, de zici ca cel putin l-au prins pe Dumnezeu de-un picior… Ma rog, raman la ideea ca poate am mai mult loc in Plaza sau in Vitan. Nici Liberty Center nu-i rau, dar imi e putin peste mana… M-am multumit totusi cu o cafea tare buna de la Starbucks🙂

On the other hand, am vazut Esoteric Agenda. E un fel de Zeitgeist si 9/11, combinate cu The Da Vinci Code. Merita vazut, categoric; iti va schimba oarecum perceptia asupra lumii, asa cum am fost invatati sa o vedem ( sunt prea obosita acum sa dau detalii tehnice, dar va zic ca e foarte fain si interesant).

Pana una alta, ma scuz ca nu mai apuc sa mai scriu atat de des precum as fi scris, sau atat de des precum imi vin ideile in cap. Va las sa meditati asupra spuselor mele de pana acum si asupra a ceea ce va paste, in case that you’ re students, or workers, or students-workers, sau cum veti vrea voi sa va auto-intitulati. Sporuri si succesuri, ca de esece au altii grija!😛

8 comentarii (+add yours?)

  1. radu viancu
    Ian 11, 2009 @ 08:17:13

    vreau sa stiu cine e Honi, e cumva acel „Honey” scris altfel?🙂

  2. Alexandra
    Ian 11, 2009 @ 08:59:58

    Da, doar ca nu e „o”, ci e „a”= Hani🙂 te-ai prins tu.. dar din tot postul, asta ti-ai gasit sa ma intrebi? :))

  3. radu viancu
    Ian 11, 2009 @ 09:39:55

    pai asta mi-a sarit prima data in ochi, of, deci exista un hani, cum zici tu🙂 trecem peste, care-i faza cu antena 2?

  4. Alexandra
    Ian 11, 2009 @ 09:50:00

    Pai inca nu zic prea multe, ca n-am sarit gardul chiar de tot in curtea lor ;))

  5. tzu
    Ian 12, 2009 @ 01:19:31

    vai futui … totusi sper ca eu sunt hani si ca ai gresit acolo cand ai scris austria , trebuia sa scrii franta .. :*mozol

  6. Alexandra
    Ian 12, 2009 @ 05:22:47

    Ups, my bad ;)) Stiu eu ca te distrezi tu pe acolo :*

  7. Andrei
    Ian 12, 2009 @ 20:15:42

    In mod oficial, iti cer sa imi decontezi floricelele si sucul pe care le-am achizitionat in vederea urmaririi postului Antena 2, la 22:15, deoarece nu am vazut nici macar un Agent de circulatie, daramite VIP. Dar am vazut-o pe Alexandra Solomon, pentru ca blogul e non-stop.😉

  8. Alexandra
    Ian 12, 2009 @ 21:34:39

    Pai dar nu trebuia sa ma vezi pe mine. Trebuia sa vezi ceea ce am muncit zilele astea😉 Pe mine nu ma vezi… INCA!😀

Lasă un răspuns

