La multi ani, anule noule! :P


🙂 Sper ca toti ati petrecut frumos de Revelion si ca v-ati distrat in noaptea dintre ani. Eu una m-am simtit tare bine in compania celor cativa prieteni buni ( din pacate, nu am fost impreuna cu toti prietenii mei, dar speram ca poate la anul sa ne reunim). Mai postez una- doua poze ca dup-aia se gaseste careva sa zica ca mi-am facut cont de Servus Cinci pe blog. Dar na, eu va arat, nu dau cu parul. Nu de alta, dar comentariile pot fi si sterse😉

Dragos, Ioana, eu, Radu

Dragos, Ioana, eu, Radu

dscn0090
Dragos, Cristina, eu, Radu

Dragos, Cristina, eu, Radu

Radu, Ioana, Dragos

Radu, Ioana, Dragos

dscn0109
Ioana, Mada, Cristina

Ioana, Mada, Cristina

))

Gasca in aer liber, inainte de 12 fix :))

La multi ani! Sa aveti un an asa cum il doriti si asa cum il visati! Sa fiti fericiti si sa va bucurati de tot! Sa fiti asa cum vreti voi sa fiti!

2 comentarii (+add yours?)

  1. evir11
    Ian 03, 2009 @ 18:16:20

    la D&C cumva? acolo ies party-uri faine…ma bucur cand lumea se distreaza

  2. Alexandra
    Ian 05, 2009 @ 09:11:57

    🙂 da, acolo

Lasă un răspuns

