Anul vechi si cu cel nou


Nu voi face acum o lista cu ceea ce am indeplinit in anul ce tocmai va trece, nici nu ma voi plange ca nu am avut un an asa cum mi-as fi dorit. Lucrurile si faptele ce le-am infaptuit ( sic!) au fost minunate. Am facut ceea ce am vrut si in acest an, ca in toti ceilalti ani ai vietii mele. Sunt multumita de ceea ce am realizat, iar ceea ce inca nu s-a materializat e pe planul de anul viitor.

Nici pentru asta nu mi-am facut o lista, dar in mare, ideea anului ce va veni e ambitioasa. Anul ce trece a fost cu bune si cu rele… ( Anii care trec nu mai pot sa revina, / Anii ce-au trecut cu rau si cu bine/ Anii cei mai buni sunt cei care-o sa vina/ Anii, anii… – Directia 5)

Tragand linie si adunand, am iesit in castig, si chiar bine de tot. Am pastrat prietenii de valoare, i-am dat la o parte pe cei mai mari farsori si ticalosi, mi-am selectat optiunile si mi-am urmat visurile. Mai am inca de muncit la partea cu visurile, dar incep sa se imputineze ( in sensul in care parte din ele s-au materializat deja). Mai am de muncit si la capitolul ambitii materiale, dar astea le urmeaza pe cele din plan psihologic. Sunt foarte multumita ca am primit ce am vrut, dar mai ales ce-am meritat, si lucruile par sa se insenineze chiar foarte bine pentru 2009. 2008 a fost numai inceputul a ceea ce urmeaza sa fie o cariera frumoasa si nu numai, pot bifa capitolele de orice natura vreti voi ( numai cu parapanta nu m-am dat inca si cu skiurile, dar urmeaza sa invat, poate chiar in 2009). De zis am zis: la anul ma duc la revelion in Istanbul ( nu Istambul)  sau in Egipt ( mai discutam inca, ca nici nu am trecut in 2009😛 ). Mai am de terminat o facultate, mai am sa ma inscriu la un master, mai am de facut cursuri de limba franceza ( o stiu deja, dar vreau sa o vorbesc fluent), de germana ( o iau de la 0, ca presupun ca bite, danke, si alte cateva silabe nu se calculeaza), mai am multe de facut in viata asta, dar pentru 2009 ma limitez numai la ce tine de el.

Nici nu mai stiu cate am facut in 2008, dar stiu sigur ca mai am o gramada de facut azi, pana in 2009, ca sa trec anul cu dreptul. Sa nu uit sa tin in mana paharul, pentru un an vesel, banii sa-i am in buzunar ( si pe card cred ca merge) pentru un an prosper, si ma gandesc ca-mi tin de mana iubitul ( care e la Bucuresti, dar vine el) ca sa am un an dragastos.😉

La Multi Ani, dragii babei! Va pupa mama cu caldura si fericire si sa dea Domnul sa aveti un an asa cum v-il doriti.

Va las sa vedeti cateva poze din Poiana Brasov ( si din Brasov), ca asa am promis aseara😉

Mary, eu, Ioana

Mary, eu, Ioana

 

 

 

Mel

Mel

 

P

Mel cu mine, agatata de gatul lui😛

Mary, Mel, eu

Mary, Mel, eu

Ioana, Cristina, Mel, Mary

Ioana, Cristina, Mel, Mary

P

Eu, voind sa iau ursul acasa😛

P

Mary, Fyshy, Ioana, ochii mei😛

Bradu' & Friends

Bradu' & Friends

Bradu' & Sania Moshului

Bradu' & Sania Moshului

I had the time of my life….
(vorba cantecului😉 )
Gashca

Gashca

8 comentarii (+add yours?)

  1. Adrian Manolache
    Dec 31, 2008 @ 11:50:13

    La multi ani! si in 2009 sa ai parte de tot ce e mai frumos pe lume

  2. Flavius
    Dec 31, 2008 @ 12:38:31

    la multi ani de ginduri bune!
    Un an nou lin!
    Flavius

  3. Alexandra
    Dec 31, 2008 @ 13:54:22

    Multumesc! La fel si voua! An nou mai bun!

  4. evir11
    Ian 01, 2009 @ 21:47:09

    Ma bucur sa salut o fagarasanca de-a mea si sa ii urez An Nou cu multe impliniri.Am terminat si eu jurnalistica in 1999 la Sibiu, insa nu practic aceasta meserie, viata oferindu-mi alte surprize. De aceea ma mai joc pe blog. Tu dai inainte ca ai condei.Numai bine!

  5. Andrei
    Ian 02, 2009 @ 18:48:55

    Din cate stiu eu, nu a ajuns nimeni pana acum la Istambul. Daca o sa fii tu prima, ai mari sanse ca una din pozele de aici sa ajunga in cartea de istorie. Bafta😉

  6. Alexandra
    Ian 03, 2009 @ 15:25:14

    Of, pardon, uite ca nu mi-am dat seama. Deci nu la IstaMbul, ci la IstaNbul, sau in vechiul Constantinopol… Nu stiu ce m-as fi facut fara tine, Andrei! Esti un scump.

  7. Andrei
    Ian 03, 2009 @ 15:45:46

    Aaa, acum am inteles. Cred ca scolarii s-ar fi logodit cu manualul de istorie daca in locul pozei lui Columb ar gasi imaginea de la „Eu…”.

  8. ronin
    Ian 17, 2009 @ 16:53:23

    Free hugs? (poza cu „ursuletul”)😀

Lasă un răspuns

