Inima mea e ca un hotel


Imi place piesa asta de nu mai pot! ( ma mai tine inca vreo saptamana si-mi trece, dar nu conteaza, acum imi place!)😀 Enjoy!

Maine fac o retrospectiva a lui 2008, niste preziceri pentru 2009 si va arat poze din Poiana, de ieri.😉 Fain!

4 comentarii (+add yours?)

  1. anca
    Dec 31, 2008 @ 09:48:20

    Inima ta e ca un hotel: intra cine vrea, iese cine poate :p

  2. Andreea
    Ian 17, 2009 @ 04:52:32

    O ador!

  3. bebita
    Noi 06, 2010 @ 12:09:08

    ami place piesa o stiu pe dinafara eu si cu prietena mea

  4. bebita
    Noi 06, 2010 @ 12:09:39

    misto piesa

Lasă un răspuns

